کارگروه گندم ؛ آرد ونان استانی برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آذر 1399 | 13:53 ب.ظ
کارگروه گندم ؛ آرد ونان استانی برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ جلسه کارگروه گندم ؛ آرد و نان استان با حضور کلیه اعضای این کارگروه در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد . به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خوزستان : عبدالرحمان ناصریان معاون امور اقتصادی و بازرگانی این سازمان گفت : در این جلسه مقرر گردیده تا […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ جلسه کارگروه گندم ؛ آرد و نان استان با حضور کلیه اعضای این کارگروه در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد .

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خوزستان : عبدالرحمان ناصریان معاون امور اقتصادی و بازرگانی این سازمان گفت : در این جلسه مقرر گردیده تا اطلاع ثانوی انتقال و جابجایی نانوایی و خبازیها از منطقه ای به منطقه دیگر ممنوع باشد و جابجایی نانوائیها فقط در همان منطقه و پس از تایید کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان ها انجام گردد. همچنین با توجه به بخشنامه دفتر وزیر محترم وزارت صمت و معاونت امور اقتصادی استانداری صدور پروانه برای انواع نانوایی ها و نانواخانه ها ممنوع است.

ناصریان افزود : اداره کل غله و خدمات بازرگانی نیز در خصوص بررسی و حل مشکلات سیلوهای استان و خصوصاً سیلوی پارس جلسه ای با حضور مدیران سیلوها و ادارات مرتبط برگزار و ارائه نتیجه نماید.

وی خاطر نشان کرد : همچنین دراین جلسه مقرر گردید حمل آرد تا شعاع ۳۵ کیلومتر شهرستانهای دارای کارخانه آرد ۲۰۰۰۰ ریال و به ازائ هر ۳۵ کیلومتر مسافت بیشتر ۵۰۰۰ ریال اضافه گردد.همچنین در این جلسه پیشنهاد گردید با توجه به افزایش هزینه کارخانجات آرد در خصوص تهیه کیسه و پرمیکس چنانچه ما به التفاوت از طرف دولت پرداخت نگردد از طریق آزد سازی ۵۰% سبوس برای کارخانجات اقدام گردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار