بسیج اصناف درنظارت بر عرضه کالای اساسی در بازار خوزستان همکاری کند

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آذر 1399 | 13:27 ب.ظ
بسیج اصناف درنظارت بر عرضه کالای اساسی در بازار خوزستان همکاری کند زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بسیج اصناف در جلوگیری از تخلف در بخش توزیع و عرضه کالاهای اساسی در سطح بازار با دستگاه‌های ناظر همکاری کند. له گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا سیدنوراله حسن زاده سه‌شنبه در گفت و گویی بیان کرد: بازرسان سازمان صمت و دستگاه‌های ناظر به […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بسیج اصناف در جلوگیری از تخلف در بخش توزیع و عرضه کالاهای اساسی در سطح بازار با دستگاه‌های ناظر همکاری کند.

له گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا سیدنوراله حسن زاده سه‌شنبه در گفت و گویی بیان کرد: بازرسان سازمان صمت و دستگاه‌های ناظر به خوبی بر نحوه توزیع و عرضه کالای اساسی نظارت دارند اما با توجه به وسعت کار لازم است که نظارت‌ها بیشتر شود تا از بروز هرگونه تخلف در این بخش جلوگیری شود.

وی گفت: به همین دلیل از بسیج اصناف تقاضا داریم بر نحوه نظارت بر عرضه و توزیع کالاهای اساسی در سطح بازار خوزستان با دستگاه‌های ناظر همکاری و مشارکت داشته باشند.

 

سازمان حمایت از مصرف کنندگان در قیمت گذاری مرغ دقت کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: برای قیمت گذاری مرغ باید تمامی موارد را بررسی نمود و از سازمان حمایت از مصرف کننده درخواست داریم که برای قیمت گذاری مرغ نهایت دقت را داشته باشند.

حسن زاده افزود: برای قیمت گذاری مرغ باید مشخص شود که مرغداری چه میزان نهاده دولتی و یا آزاد خریداری می‌کند و چه میزان تولید مرغ دارد.

وی افزود: باید بر اساس اطلاعاتی که از مرغداری جمع آوری می شود قیمت‌گذاری مرغ انجام شود.

 

 لزوم نظارت هر چه بیشتر بر حمل نهاده های دامی در خوزستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه مواردی از تخلف در حمل و توزیع نهاده‌های دامی مشاهده شده است بیان کرد: باید برای جلوگیری از هرگونه تخلف در حمل نهاده های دامی افراد با مسئولیتی را تعیین کنیم تا بر نحوه حمل نهاده ها نظارت داشته باشند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های کاری دستگاه‌های ناظر در استان نظارت بر حمل نهاده‌های دامی شده است و باید برای جلوگیری از تخلف در این بخش  ناظرانی مسئولیت پذیر و مطمئن به صورت دائمی استفاده نمود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار