رئیس سازمان صمت خوزستان مطرح کرد:

پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی خوزستان

تاریخ انتشار: جمعه 30 آبان 1399 | 21:46 ب.ظ
پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون به طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در خوزستان پرداخت شد. به گزارش خبرنگار نخبگان ،رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: برای امسال چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تبصره ۱۸در نظر گرفته شده بود که به طرح‌های تولیدی و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون به طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در خوزستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار نخبگان ،رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: برای امسال چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تبصره ۱۸در نظر گرفته شده بود که به طرح‌های تولیدی و اقتصادی بالای ۶۰ درصد پیرشفت فیزیکی پرداخت شود.

وی گفت: تا پایان امسال با همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های مربوطه باید تلاش شود تا تمام این اعتبار به واحد‌های تولیدی پرداخت شود.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد:بانک‌های ملی و صنعت و معدن در خوزستان در اجرای تبصره ۱۸ و پرداخت تسهیلات، امسال بهترین عملکرد را دارند.
وی ادامه داد: در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان از ابتدای امسال تاکنون ۷۴۲ کمیته تخصصی برای پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی و معدنی استان تشکیل شد و در این مدت ۷۸۲ مصوبه در این کارگروه به تصویب رسید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار