خبر خودکشی ۶ دانش‌آموز رامهرمزی کذب محض است

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 آبان 1399 | 13:31 ب.ظ
خبر خودکشی ۶ دانش‌آموز رامهرمزی کذب محض است زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ فرماندار رامهرمز گفت: خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر خودکشی ۶ دانش‌آموز این شهرستان به دلیل نداشتن موبایل و تبلت، کذب محض است. به گزارش نخبگان آرش قنبری در گفتگویی در خصوص انتشار خبر خودکشی ۶ دانش‌آموز در شهرستان رامهرمز به دلیل نداشتن تبلت یا موبایل به منظور حضور در کلاس‌های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ فرماندار رامهرمز گفت: خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر خودکشی ۶ دانش‌آموز این شهرستان به دلیل نداشتن موبایل و تبلت، کذب محض است.

به گزارش نخبگان آرش قنبری در گفتگویی در خصوص انتشار خبر خودکشی ۶ دانش‌آموز در شهرستان رامهرمز به دلیل نداشتن تبلت یا موبایل به منظور حضور در کلاس‌های آنلاین اظهار کرد: این خبر کذب محض است و متأسفانه از سوی برخی رسانه‌ها بدون اطلاع داشتن مناسب منتشر شده است.

وی افزود: در یک ماه اخیر متأسفانه یک دانش‌آموز در این شهرستان خودکشی کرده که این موضوع در یک کارگروه تخصصی در حال بررسی و پیگیری است و به هیچ‌وجه خبر خودکشی ۶ دانش‌آموز صحت ندارد.

قنبری عنوان کرد: با وجود اینکه فرد خودکشی کرده، دانش‌آموز بوده است ولی این موضوع که وی به دلیل نداشتن تبلت یا موبایل دست به این کار زده است، صحت ندارد. ضمن اینکه هنوز علت اصلی خودکشی این دانش‌آموز به صورت ۱۰۰ درصد مشخص نشده است.

فرماندار رامهرمز بیان کرد: شیوع بیماری کرونا که باعث خانه‌نشینی دانش‌آموزان شده است، شرایط سختی را هم به دانش‌آموزان و هم به والدین تحمیل کرده و قطعاً انتشار این خبرهای سراسر کذب، باعث اضطراب و نگرانی خانواده‌ها می‌شوند به همین دلیل انتظار می‌رود، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی با اطلاعات موثق دست به انتشار خبرهای حساس بزنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار