همکاری سپاه با صمت خوزستان برای تعدیل قیمتها

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 آبان 1399 | 13:25 ب.ظ
همکاری سپاه با صمت خوزستان برای تعدیل قیمتها زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از همکاری با سازمان صمت برای تعدیل قیمت‌ها در بازار خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، میر احمدرضا حاجتی در جلسه‌ای که صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد، گفت: […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از همکاری با سازمان صمت برای تعدیل قیمت‌ها در بازار خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، میر احمدرضا حاجتی در جلسه‌ای که صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد، گفت: سپاه حضرت ولیعصر (عج) برای کاهش قیمت‌ها و نظارت بر بازار با سازمان صمت همکاری می‌کند.
وی توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در هفته بسیج را از دیگر اقدامات برای کمک به اقشار کم برخوردار استان عنوان و تصریح کرد: با کمک بسیج اصناف در هفته بسیج ۸ هزار واحد تولیدی به کار و تولید مجدد بازگشت.

سرهنگ حاجتی به اقدامات گروه‌های جهادی در بازسازی منازل آسیب دیده اشاره کرد و افزود: تعمیر و بازسازی ۱۵۰ منزل در منطقه منبع آب اهواز شامل ایزوگام، استحکام و بازسازی در حال انجام است که برای هر خانه حدود هفت میلیون تومان هزینه می‌شود، ضمن اینکه به همت گروه‌های جهادی وسایل و تجهیزات و لوازم خانگی هم تعمیر می‌شوند.

وی عنوان کرد: ۲۰۰ منزل در ۵ منطقه کم برخواردار اهواز هم با مبلغ هر خانه ۱۵ میلبون نیز در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ حاجتی در بخش دیگری از سخنانش به آزادی جرایم غیرعمد اشاره کرد و گفت: در هفته بسیج ۴۰ زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند که  تا بهمن ماه این عدد به ۱۱۰ نفر می‌رسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، همچنین نذر دو هزار واحد خون و تجلیل از پرستاران در هفته بسیج را از جمله برنامه‌های این هفته در خوزستان اعلام کرد.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار