صدور بیش از ۱۰۰ مجوز الکترونیکی کانون‌های مساجد در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 آبان 1399 | 11:23 ق.ظ
صدور بیش از ۱۰۰ مجوز الکترونیکی کانون‌های مساجد در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ مجوز الکترونیکی برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان صادر شده است. به گزارش  نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: طبق برنامه‌ریزی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از این پس کانون‌های فرهنگی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ مجوز الکترونیکی برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان صادر شده است.

به گزارش  نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: طبق برنامه‌ریزی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از این پس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پس از بارگذاری مدارک مورد نظر در سامانه بچه‌های مسجد و تایید نهایی از سوی کارشناسان استان و تهران می‌توانند مجوز الکترونیکی کانون خود را دریافت کنند.

او افزود: در خوزستان بیش از یک هزار کانون فرهنگی هنری در حال فعالیت است که از این پس نیازمند اخذ مجوز الکترونیکی کانون هستند تا بتوانند با مجوز کانون خود اقدامات فرهنگی و هنری مختلفی را انجام دهند.

جوروند با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ مجوز الکترونیکی برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان صادر شده است تصریح کرد: مدیران کانون‌های مساجد باید در اسرع وقت نسبت به اخذ مجوز الکترونیکی کانون خود اقدام کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار