رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:

تفویض اختیارات به مدیران استانی در حل مشکلات موثر است

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 آبان 1399 | 00:20 ق.ظ
تفویض اختیارات به مدیران استانی در حل مشکلات موثر است زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان / رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تفویض اختیار به مدیران و مسوولان استانی در حل بسیاری از مشکلات خوزستان تاثیرگذار است. به گزارش خبرنگار نخبگان امیرحسین نظری دوشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان با حضور نماینده مردم اهواز، باوی ،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در سرسرای سازمان صمت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان / رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تفویض اختیار به مدیران و مسوولان استانی در حل بسیاری از مشکلات خوزستان تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار نخبگان امیرحسین نظری دوشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان با حضور نماینده مردم اهواز، باوی ،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در سرسرای سازمان صمت استان بیان کرد: از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم که تلاش کنند تا اختیارات مدیران استانی بیشتر شود تا امکان حل بسیاری از مشکلات را در استان داشته باشیم.

نظری ادامه داد: عوامل زیادی بر بازار نقش دارند و ارز همواره نقش مهمی در نوسانات بازار دارد، در موارد زیادی برای جلوگیری از گرانی با واردکنندگانی که تخلف می کنند و باعث افزایش قیمت ها می شوند برخورد می کنیم وولی آنها نیز برای واردات با چالشهایی مواجه هستند.

وی گفت: به عنوان مثال کولر گازی در خوزستان بر خلاف سایر استان ها به عنوان یکی از کالاهای حیاتی و کاربردی برای مردم است اما امسال با افزایش قیمت چند برابری در این کالا مواجه بودیم و فشار زیادی به مردم استان وارد شد.

رییس سازمان صمت استان ادامه داد: انتظار می رود در خصوص این کالا اختیاراتی را به مدیران استان دهند تا این مشکل در استان حل شود.

در ادامه این نشست نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وضعیت بازار و معیشت مردم در اولویت برنامه های مجلس و دولت است و باید به گونه ای در این بخش عمل کنیم که به وضعیت مطلوب تری دست یابیم.

سید کریم حسینی بیان کرد: خروجی زحمات و تلاش هایی که برای تنظیم بازار در استان انجام می شود باید در بین مردم و بازار دیده شود.

وی ادامه داد: باید برای جلوگیری از برخی اتفاقها و شرایطی که ایجاد می شود باید پیش بینی های لازم را انجام داد و همواره آمادگی لازم برای بروز هر گونه اتفاق را در بازار داشت.

این نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: از دستگاه ها انتظار داریم که در جلسات نمایندگان مردم را دعوت کنند تا بیشتر و بهتر از وضعیت استان مطلع باشیم و مشکلات استان را با اطلاع بیشتر به مقامات کشوری اطلاع دهیم.

وی بیان کرد: مدیران استانی باید رسیدگی به مشکلات استان از سوی نمایندگان را مطالبه کنند و مدام با نمایندگان در ارتباط باشند و از این ظرفیت برای حل مشکلات در استان استفاده کنند.

حسینی با اشاره به محدودیت هایی که سازمان صمت استان در تجهیزات و نیروی انسانی برای بازرسی از بازار دارد افزود: باید از نیروی بسیج برای نظارت بیشتر بر بازار و قیمت ها کمک بگیریم.

وی گفت: باید سازوکاری داشته باشیم تا از نیروهای کمکی برای کنترل و رصد بازار استفاده کنیم، متاسفانه شاهد افزایش قیمت بسیاری از کالاها هستیم و این شرایط باید هر چه زودتر کنترل شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار