فردا مسجدسلیمان میزبان شهیدی ۱۴ ساله است که پس از ۳۸ سال به زادگاهش بر میگردد !

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 مهر 1399 | 23:34 ب.ظ
فردا مسجدسلیمان میزبان شهیدی ۱۴ ساله است که پس از ۳۸ سال به زادگاهش بر میگردد ! زمان مطالعه: < 1 دقیقه پیکر مقدس شهید ایزدیان( برادر سعید ایزدیان )فردا در مسجدسلیمان تشییع میشود ?اعتدال نخبگان: پیکر مطهر شهید ایزدیان مدتی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا در منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی توسط کمیته جست و جوی مفقودین کشف و به میهن اسلامی بازگشت. شهید علی ایزدیان متولد سال ۱۳۴۵ از بسیجیان پایگاه حمزه سیدالشهدا مسجد […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پیکر مقدس شهید ایزدیان( برادر سعید ایزدیان )فردا در مسجدسلیمان تشییع میشود

?اعتدال نخبگان: پیکر مطهر شهید ایزدیان مدتی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا در منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی توسط کمیته جست و جوی مفقودین کشف و به میهن اسلامی بازگشت.

شهید علی ایزدیان متولد سال ۱۳۴۵ از بسیجیان پایگاه حمزه سیدالشهدا مسجد صاحب الزمان منطقه کلگه شهرستان مسجدسلیمان بود که در سال ۱۳۶۱ و در سن ۱۶ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

پیکر این شهید والامقام روز پنجشنبه با رعایت دستوالعمل های بهداشتی تشییع و در گلزار شهدای کلگه محل یادمان ایشان و در کنار همرزمان شهیدش بخاک سپرده شود

مراسم وداع باشکوه از این شهید فردا در زادگاهش در حالی برگزارمیشود که:پس از ۳۸ سال شهیدی ۱۴ ساله به خانه کودکی اش رجعت میکند….

 

?گفتنی ست مسجدسلیمان پیش از این افتخار داشتن شهید نوجوان بهنام محمدی را نیز در کارنامه دارد، شهری شهیدپرور که بیش از یکهزار شهید را تقدیم انقلاب نموده است.

 

?سعید آژده/نخبگان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار