در سفر رئیس مجلس، بسیاری باور نمی‌کردند خوزستان آب مازاد ندارد

تاریخ انتشار: یکشنبه 6 مهر 1399 | 12:18 ب.ظ
در سفر رئیس مجلس، بسیاری باور نمی‌کردند خوزستان آب مازاد ندارد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان: نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب، مشکلات شهری و روستایی خوزستان جدی است، گفت: برای حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان در این مدت اقدامات خوبی انجام شده است اما حجم عقب افتادگی‌ها و محرومیت‌ها زیاد است. مجتبی یوسفی در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان: نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب، مشکلات شهری و روستایی خوزستان جدی است، گفت: برای حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان در این مدت اقدامات خوبی انجام شده است اما حجم عقب افتادگی‌ها و محرومیت‌ها زیاد است.

مجتبی یوسفی در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای جنوبی حاشیه رودخانه دز که روز (۵ مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: در این شرایط دشوار اعتباری، باید از پیمانکارانی که تلاش می‌کنند تا پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد، تشکر ویژه کرد. اینکه کسی در این شرایط دشوار اقتصادی تلاش می‌کند که مشکلات مردم مرتفع شود، قابل احترام است و باید از آن‌ها تشکر کرد.

به گزارش نخبگان، وی افزود: استان خوزستان در سنوات گذشته در حوزه زیرساخت عقب افتاده است. اکنون همه در تلاش هستیم تا بتوانیم بخشی از عقب‌افتادگی و مشکلات خوزستان را جبران کنیم. در تلاش هستیم صدای مردم و محرومیت مردم خوزستان به ویژه در مسائل زیرساختی را به گوش مسئولان برسانیم.

یوسفی گفت: زمانی که رئیس مجلس و دیگر نمایندگان به خوزستان آمدند، بسیاری باور نمی‌کردند که خوزستان آب مازاد ندارد که کسی بخواهد آن را انتقال دهد. مسائل و مشکلات خوزستان در بحث آب، فاضلاب، جاده دسترسی و … از دیگر مواردی بود که شاید بسیاری، از این مشکلات مطلع نبودند.

وی افزود: سیل علی‌رغم اینکه زحمت بود اما برای خوزستان رحمت بود؛ با اعتباراتی که آمد توانستیم بخشی از مشکلات روستایی را در خوزستان برطرف کنیم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سعی شده است که از فرصت تخصصی قرار گرفتن در کمیسیون عمران مجلس استفاده کنیم و با مجموعه وزارت‌ها، ارتباط موثر و فعالی برقرار و زمینه را برای توسعه خوزستان فراهم کنیم.

یوسفی با بیان اینکه برای گله همیشه فرصت وجود دارد اما برای تعامل فرصت کوتاه است، گفت: در عین اینکه باید مطالبه‌گر بود اما می‌توان با همراهی نمایندگان دیگر استان‌ها و مسئولان کشوری، بخشی از مشکلات خوزستان را رفع کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب، مشکلات شهری و روستایی خوزستان جدی است، گفت: برای حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان در این مدت اقدامات خوبی انجام شده است اما حجم عقب افتادگی‌ها و محرومیت‌ها زیاد است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار