نمایشگاه کتاب و نوشت افزار در برق اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 شهریور 1399 | 16:08 ب.ظ
نمایشگاه کتاب و نوشت افزار در برق اهواز برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به مناسبت آغازسال تحصیلی جدید و در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در ستاد مرکزی این شرکت برگزار شد. به گزارش نخبگان علیرضا شکرخدائی مدیر روابط عمومی برق اهواز در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهارداشت: توجه به مطالعه و کتابخوانی، از نخستین و مهمترین عوامل پیشرفت و توسعه هرجامعه ای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به مناسبت آغازسال تحصیلی جدید و در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در ستاد مرکزی این شرکت برگزار شد.

به گزارش نخبگان علیرضا شکرخدائی مدیر روابط عمومی برق اهواز در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهارداشت: توجه به مطالعه و کتابخوانی، از نخستین و مهمترین عوامل پیشرفت و توسعه هرجامعه ای می باشد و ترویج این فرهنگ یک مسولیت و وظیفه همگانی است.

وی خاطر نشان کرد: کتاب خواندن باعث می شود از تجارب، اندیشه ها و آرای مختلف مطلع شویم و برای ساختن یک زندگی بهتر مورد استفاده قرار دهیم زیرا هرچه سطح مطالعه زیادتر شود قدرت تعامل و تحمل دیگران نیز افزایش می یابد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه در قالب۸۰۰عنوان کتاب و اقلام مختلف نوشت افزار و وسایل کمک آموزشی به مدت دوهفته و با تخفیف ۵۰درصد جهت کارکنان برق اهواز و عموم مردم برگزار شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار