آبرسانی به غیزانیه با یک حرکت جهادی انجام شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 شهریور 1399 | 17:18 ب.ظ
آبرسانی به غیزانیه با یک حرکت جهادی انجام شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه فاز سوم طرح آبرسانی به غیزانیه به صورت آزمایشی و فاز دوم این طرح به صورت رسمی شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از مقامات قرارگاه خاتم الانبیا و مسئولان استان به بهره برداری رسید. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در آیین بهره برداری از فاز سوم طرح […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فاز سوم طرح آبرسانی به غیزانیه به صورت آزمایشی و فاز دوم این طرح به صورت رسمی شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از مقامات قرارگاه خاتم الانبیا و مسئولان استان به بهره برداری رسید.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در آیین بهره برداری از فاز سوم طرح آزمایشی آبرسانی به غیزانیه اظهار داشت : تامین آب شرب مردم این منطقه از ابتدای سال ۹۶ با فاز نخست این پروژه آغاز شد اما به دلیل مشکل منابع مالی و مسائل اجتماعی بخصوص بحث معارضان روند کار دشوار و پروژه به طول انجامید.

وی افزود: اگرچه اجرای فاز نخست این پروژه بسیار تأثیرگذار بود اما هنوز بسیاری از روستاها با مشکل بی‌آبی مواجه بودند که فاز دوم با جدیت آغاز و ۲۸ کیلومتر خط لوله کار شد و تست آزمایشی نیز جواب داد و امروز به صورت رسمی فاز دوم به بهره برداری رسید.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین فاز سوم این پروژه به همت قرارگاه خاتم الانبیا و بنیاد مستضعفان آغاز شد و ۲۳ کیلومتر خط لوله دیگر کار شده تا تمامی منطقه از نعمت آب شرب بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در فازهای مختلف برای آبرسانی به غیزانیه هزینه شده است و امید است که بخش عمده ای از مشکلات آب این منطقه برطرف شده باشد .

شریعتی بیان کرد: اگر چه همچنان کمبودهایی در کار است اما به زودی مشکلات برطرف می‌شود و فاز سوم آبرسانی به غیزانیه به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

وی گفت: ممکن است برخی روستاهای منطقه هنوز مشکل بی آبی داشته باشند اما بهره برداری فاز سوم آزمایشی است و در طول ۱۰ روز این انشعابات به خط اصلی وصل و آبرسانی به روستاها به تدریج انجام می شود.

وی اظهار داشت: در یک سال اخیر کمتر کسی باور می‌کرد که چنین پروژه‌ای را بتوانیم در این مدت زمان کوتاه اجرا کنیم اما به لطف قرارگاه خاتم و بنیاد مستضعفان و بخصوص همراهی مردم منطقه این امر محقق شد.

شریعتی گفت: بخش غیزانیه در دامپروری فعالیت خوبی دارد و پراکندگی روستاها، جمعیت و احشام آن ها پتانسیل مناسبی است که نیازمند زیرساخت است .

وی افزود: در مدرسه سازی ، روشنایی ، تامین برق و گازرسانی در چهار سال اخیر کارهای مهمی در منطقه غیزانیه صورت گرفت اما راه روستایی مهمترین زیرساختی است که پیشرفت کمتری در آن داشته ایم و هنوز در ۶۰ درصد راهها با مشکل مواجه هستیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: دولت و نهادهای مختلف اهتمام ویژه ای برای خدمت رسانی به این منطقه داشته اند و همه تلاش کردند تا آلام مردم را کاهش دهند.

فاز سوم طرح آبرسانی به غیزانیه به صورت آزمایشی و فاز دوم این طرح به صورت رسمی شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از مقامات قرارگاه خاتم الانبیا و مسئولان استان به بهره برداری رسید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار