آرامش مسجدسلیمانی‌ها در هیاهوی نقل و انتقالات!

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 شهریور 1399 | 15:43 ب.ظ
آرامش مسجدسلیمانی‌ها در هیاهوی نقل و انتقالات! زمان مطالعه: ۲ دقیقه تیم نفت مسجدسلیمان به جز انتخاب سرمربی خود، هنوز فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته است. نفتی‌ها که لیگ نوزدهم را با تارتار و عنوان هشتمی به پایان رساندند و در جام حذفی نیز از رسیدن به فینال بازماندند، پس از این رقابت ها با استعفای مدیرعامل خود مواجه شدند؛ نصیریان دوست مستند به بخشنامه وزارت نفت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم نفت مسجدسلیمان به جز انتخاب سرمربی خود، هنوز فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته است.

نفتی‌ها که لیگ نوزدهم را با تارتار و عنوان هشتمی به پایان رساندند و در جام حذفی نیز از رسیدن به فینال بازماندند، پس از این رقابت ها با استعفای مدیرعامل خود مواجه شدند؛ نصیریان دوست مستند به بخشنامه وزارت نفت که مالکیت، مدیریت این موسسه را عهده دار است و کارکنان صنعت نفت در فصل آتی (۱۴۰۰-۱۳۹۹) فاقد مجوز و مشمول ممنوعیت در کلیه ارکان این موسسه، مدیرعامل، هیات مدیره و سایر مسئولیت ها هستند، در راستای تمکین به قانون و تبعیت از بخشنامه ابلاغی وزارت نفت از سمت خود کنار رفت و یک روز بعد نیز هدایت یزدی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد تا کارهای باشگاه و روند انتخاب سرمربی تیم روی زمین نماند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، مسئولان این باشگاه پس از بررسی و رایزنی با گزینه‌هایی چون تارتار، حسینی و فکری، در نهایت مجددا کار را به یک مربی جوان سپردند و حسینی را به عنوان سرمربی تیم در لیگ بیستم انتخاب کردند، مربی‌ای که مطمئنا باتوجه به بالا رفتن انتظارات هواداران این تیم در پی نتایج خوب فصل نوزدهم به خوبی می داند که کار سختی در مسجدسلیمان خواهد داشت و باید تیمی را راهی مسابقات کند که حداقل بتواند نتایج فصل قبل را تکرار کند.

اما با گذشته روزها از آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانه، نفت هنوز موفق به جذب بازیکن نشده است و برخلاف روزهای شلوغ برخی باشگاه‌ها در این بازار، فعلا نفتی‌ها با آرامش نظاره‌گر مسابقه بین دیگر باشگاه‌ها برای ربودن بازیکنان از دست یکدیگر هستند.

در حال حاضر نیز صادق صادقی و احمد الجبوری به صورت رسمی از نفت جدا شده‌اند و علی علیزاده و حبیب فرعباسی در آستانه جدایی و بررسی پیشنهاد تیم‌های دیگر هستند.

باید دید نفتی که فعلا در راستای تقویت تیم برای فصل بیستم کاری انجام نداده است، می‌تواند روند خوب فصل قبل را تکرار کند یا باید منتظر خبرهای نگران‌کننده از این تیم بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار