افتتاح و بهره برداری از ۱۰۰ پروژه برقرسانی در کلانشهر اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 شهریور 1399 | 23:54 ب.ظ
افتتاح و بهره برداری از ۱۰۰ پروژه برقرسانی در کلانشهر اهواز زمان مطالعه: ۳ دقیقه درسومین روز از هفته دولت، یکصد پروژه برق رسانی در شرکت توزیع نیروی برق اهوازبا اعتباری بالغ بر ۱۱۲۰میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز، با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ستاد مرکزی برق اهواز […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

درسومین روز از هفته دولت، یکصد پروژه برق رسانی در شرکت توزیع نیروی برق اهوازبا اعتباری بالغ بر ۱۱۲۰میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز، با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ستاد مرکزی برق اهواز همزمان با هفته دولت و در قالب پویش الف_ ب_ ایران با حضور وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانس از۲۲۳۰ پروژه برق رسانی درکشوربهره برداری نمود.

استاندار خوزستان در این مراسم با تقدیر از تلاشهای مجموعه صنعت برق کشور و وزارت نیرو گفت: به حمدلله با تحول عظیمی که در برق استان چه در حوزه فوق توزیع و توزیع استان و توزیع اهواز صورت گرفته است، میزان قطعی برق از ۳۳۰۰دقیقه در سال ۹۵ به ۷۵۰ دقیقه در سال ۹۸ رسیده که رکورد قابل ملاحظه ای است.

دکتر شریعتی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: طی سالهای اخیر کاهش میزان خاموشی و پایداری برق در خوزستان و اهواز با حمایت وزارت نیرو، و تلاش خادمان روشنائی و انجام سرمایه گذاریهای خیلی خوب درخوزستان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

وی با اشاره به چشم انداز کاهش میزان خاموشی در خوزستان گفت: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته مصمم هستیم در سال ۱۴۰۳ میزان خاموشی را به ۱۵۰دقیقه در سال به ازای هر مشترک برسانیم و وضعیت مطلوبی را برای برق استان ایجاد کنیم.

شریعتی همچنین گفت: امروز و در هفته دولت یکصد پروژه در برق اهواز با اعتبار ۱۱۲میلیارد تومان و پنجاه پروژه در توزیع استان با اعتبار ۱۲۶میلیارد تومان به بهره برداری می رسند تا گام مهم دیگری در جهت خدمت گزاری هرچه بیشتر به مردم شریف خوزستان برداشته شود.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امیدوارم با تلاش و حرکت جهادی وزیر محترم نیرو و مجموعه این وزارتخانه که شروع کرده اند بتوانیم عقب ماندگیهای سیستم توزیع و فوق توزیع یکی پس از دیگری را رفع کنیم وبه حول قوه الهی آنچه حق و شان مردم است را ادا کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در ادامه مراسم اظهار داشت: با تقسیم شرکتهای توزیع به مناطق مختلف، منطقه چهار توزیع کشور دستاوردهای مهمی همچون کاهش خاموشی و اخذ رتبه یک در این حوزه، عبور موفقیت آمیز از پیک برق ۹۹ که بیش از نیمی از مدیریت مصرف برق کشور مربوط به این منطقه بود و همچنین موفقیت در وصول مطالبات داشته اند.

حسن کریمی افزود: در کنار همه دستاوردهای مهم فنی تقویت روحیه خود باوری یکی از مهمترین نتایج تلاشها و کوششهای مجموعه عظیم صنعت برق بود که حاصل آن عبور با افتخار و از پیک برق بوده است.

وی تصریح کرد: امروز و به مناسبت هفته دولت برق اهواز به نمایندگی از شرکت های توزیع برق منطقه چهار کشور شامل خوزستان، لرستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و شرکت توزیع برق شیراز اقدام به بهره‌برداری از پروژه های حوزه برق می نماید.
مهندس حسن کریمی افزود: با توجه به ضرورت حفظ پایداری شبکه در هفته دولت یکصد پروژه درمناطق مختلف کلانشهر اهواز شامل سایت دوهزار واحدی مسکن مهر نفت، تبدیل سیم به کابل کوی ۱۵خرداد، اصلاح شبکه ورودی پل نهم، توسعه خط متوسط مهدیس، روشنائی بلوار جمهوری و مسیر بنکداران، ساماندهی شبکه برق بازارچه نمکی، اصلاح شبکه برق نورآباد و زرگان و کوی گلهای مهدیس و منازل زون۴ شیرین شهر و….می باشد.

وی درپایان اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ها را یکهزار و ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار