ایجاد کمر بند عریض فضای سبز جنگلی در اطراف اهواز

وزیر جهادکشاورزی: استفاده از ظرفیت بسیج برای انجام عملیات نهال‌کاری در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 اسفند 1395 | 20:37 ب.ظ
وزیر جهادکشاورزی: استفاده از ظرفیت بسیج برای انجام عملیات نهال‌کاری در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان ، محمود حجتی صبح امروز در حاشیه بازدید از کانون‌های داخلی ریزگردها در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی با توجه به دستور رئیس جمهور برنامه‌ گسترده‌ای برای مبارزه با کانون‌های داخلی ایجاد ریزگردها در دستور کار خود قرار داده است. وی در ادامه افزود: با توجه به قرار گرفتن […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان ، محمود حجتی صبح امروز در حاشیه بازدید از کانون‌های داخلی ریزگردها در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی با توجه به دستور رئیس جمهور برنامه‌ گسترده‌ای برای مبارزه با کانون‌های داخلی ایجاد ریزگردها در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه شروع فصل گرما در خوزستان این وزارتخانه در خصوص تحقق طرح نهال‌کاری گسترده در سطح استان خوزستان به ویژه در اطراف کلانشهر اهواز قبل از فراررسیدن فصل گرما برنامه دارد.

وزیرجهادکشاورزی با اشاره به استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی در اجرای طرح نهال‌کاری در استان خوزستان خاطرنشان کرد: در اجرای طرح نهال‌کاری گسترده در استان خوزستان به ویژه در منطقه‌ای که کانون بحران است از ظرفیت‌های نیروهای بسیج و همچنین سازمان‌های مردم نهاد استفاده جدی خواهد شد.

حجتی در خصوص تامین آب مورد نیاز این طرح نیز گفت: وزارت نیرو از طریق سازمان آب منطقه‌ای در خصوص تامین آب موقت و دائم طرح نهال‌کاری و ایجاد کمربندسبز اهواز همکاری جدی خواهد داشت و در این خصوص جای نگرانی نیست.
وی در ادامه افزود: برای کاهش معضلات زیست‌محیطی اهواز و افزایش فضای سبز این شهر پروژه ایجاد پارک جنگلی و همچنین کمربند سبز این شهر در دستور کار قرار دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار