مخالفت صد درصدی محمدی با جدایی آذری/ مدیرعامل فولاد در اهواز ماندنی شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 شهریور 1399 | 19:38 ب.ظ
مخالفت صد درصدی محمدی با جدایی آذری/ مدیرعامل فولاد در اهواز ماندنی شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان :مخالفت صد درصدی محمدی با جدایی آذری/ مدیرعامل فولاد در اهواز ماندنی شد مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با جدایی سعید آذری از این باشگاه مخالفت کرد و بدین ترتیب بحث انتقال او به دیگر باشگاه‌های لیگ برتری منتفی شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری اعتدال نخبگان و به نقل از تسنیم، طی نشستی که […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان :مخالفت صد درصدی محمدی با جدایی آذری/ مدیرعامل فولاد در اهواز ماندنی شد

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با جدایی سعید آذری از این باشگاه مخالفت کرد و بدین ترتیب بحث انتقال او به دیگر باشگاه‌های لیگ برتری منتفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری اعتدال نخبگان و به نقل از تسنیم، طی نشستی که عصر امروز (دوشنبه) میان علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و سعید آذری مدیرعامل این باشگاه در اهواز برگزار شد، تصمیم بر این گرفته شد که آذری یک فصل دیگر نیز مدیریت باشگاه خوزستان را عهده‌دار باشد.

این در حالی است که آذری از چند باشگاه لیگ برتری از جمله سپاهان برای مدیرعاملی پیشنهاد رسمی داشت، ولی در نهایت با دستور محمدی جدایی‌ و انتقال او به باشگاهی دیگر منتفی شد.

هواداران اهوازی با توجه به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهان حفظ سعید آذری و جواد نکونام برای فصل بعد بودند و همین درخواست‌ها تأکید مقامات استانی از جمله شریعتی استاندار خوزستان برای حفظ ثبات در فولاد را به همراه داشت.

پیش از این نیز سعید آذری که دچار مشکلاتی شخصی برای ادامه حضور در اهواز شده بود اعلام کرده بود برای جدایی از فولاد باید مجوز لازم را از علی محمدی و شرکت فولاد خوزستان کسب کند. آذری همچنین در واکنش به مذاکره با مدیران باشگاه سپاهان اعلام کرده بود به احترام حمیدرضا عظیمیان (مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه)، دیگر اعضای هیئت مدیره و هواداران سپاهان و با کسب اجازه از علی محمدی در این نشست حاضر شده است.

آذری پیش از این به باشگاه فولاد برنامه‌ای سه ساله را ارائه کرده بود و حالا با توجه به تعهدش به این باشگاه و البته تأکید مدیران فولاد برای ادامه همکاری، انتقالش به باشگاهی دیگر منتفی و به کارش در اهواز ادامه خواهد داد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار