شرکت فولاد خوزستان در کنار سپاه عزیز، مایه سرافرازی برای استان و کشور است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 مرداد 1399 | 23:04 ب.ظ
شرکت فولاد خوزستان در کنار سپاه عزیز، مایه سرافرازی برای استان و کشور است زمان مطالعه: ۳ دقیقه حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، فعالیت‌ های شرکت فولاد خوزستان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی را موثر و قابل تقدیر برشمرد و عملکرد موفق این شرکت در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه سرافرازی برای استان خوزستان و […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
شرکت فولاد خوزستان در کنار سپاه عزیز، مایه سرافرازی برای استان و کشور است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، فعالیت‌ های شرکت فولاد خوزستان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی را موثر و قابل تقدیر برشمرد و عملکرد موفق این شرکت در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه سرافرازی برای استان خوزستان و کشور دانست.

به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز ضمن بازدید از خط تولید و طرح های مسئولیت های اجتماعی، در جلسه ای با مدیرعامل و مسئولان فولاد خوزستان اظهار داشت: فعالیت های چشم گیر این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی و خدمات رسانی به مردم مناطق محروم کم نظیر است.

امام جمعه اهواز افزود: اگر مدیران جهادی در راس امور قرار گیرند، موانع و مشکلات از سر راه شرکت‌ ها برداشته و کارهای بسیار بزرگی در کشور انجام می‌ شود.

وی با اشاره به عملکرد شرکت فولاد خوزستان به عنوان یک مجموعه موفق تصریح نمود: از گذشته در جریان موفقیت های این شرکت قرار داشتیم و امروز از نزدیک به صورت میدانی شاهد این دستاوردهای بزرگ و تلاش شبانه روزی کارکنان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان جزو معدود شرکت‌ هایی است که برای تامین نیاز داخلی کشور تلاش وافر می نماید؛ همچنین دستیابی به بازارهای بین المللی برای فروش محصولات با کیفیت شرکت و ارزآوری نیز از اهداف دیگر این مجموعه است.

وی در رابطه با تحریم‌ های داخلی گفت: در کنار زحمات مدیران و کارکنان فولاد خوزستان، بعضا شاهد سنگ اندازی هایی بر سر راه آنان هستیم. اما تحریم کنندگان داخلی بدانند در شرکت فولاد خوزستان بیش از ۱۰ هزار تن به صورت مستقیم مشغول به کار بوده و جمعیتی بالغ بر ۶۰ هزار تن نیز به طور غیر مستقیم از این مجموعه ایجاد اشتغال نموده اند و این نشان از عملکرد مثبت فولاد خوزستان است. گذشته از این، شرکت های فولادی نیز در کشور از محصولات این شرکت برای تولید محصول نوردی بهره می برند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به افزایش تولید شرکت در سال جاری گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان و مدیریت جهادی مسئولان این شرکت، رکوردهای تولیدی در سال جاری کسب شده و این دستاورد بزرگی برای فولاد خوزستان محسوب می شود.

وی ادامه داد: در کنار تولید، خدمات رسانی به مردم محروم و فعالیت‌های اجتماعی این شرکت نظیر: اشتغال زایی بر جوانان، جاده سازی، ساخت درمانگاه پزشکی و منازل مسکونی و بیمارستان، کمک مالی برای کنترل بیماری کرونا، توزیع ارزاق و مواد بهداشتی و ضدعفونی و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در مناطق محروم اطراف شرکت از توفیقات این مجموعه می باشد که جا دارد به سهم خود از زحمات آقای محمدی مدیرعامل و کارکنان تلاشگر این شرکت تشکر و قدردانی می نمایم.

امام جمعه اهواز در ادامه گفت: در طول یک سال گذشته که آقای محمدی به عنوان مدیرعامل فولاد خوزستان معرفی شده است، شاهد تحولات بزرگی در حوزه رسیدگی به مناطق محروم بوده ایم و با تلاش و زحمات، توفیقات گوناگونی را به دست آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد درباره‌ی اعطای ۱۰۰ سرویس جهیزیه از سوی این شرکت به زوج‌ های جوان استان خوزستان گفت: با وجود مشکلاتی که امروزه بر سر راه جوانان برای تشکیل زندگی در جامعه ما وجود دارد، اقدام شرکت فولاد خوزستان و سپاه پاسداران نمونه کوچکی از تلاش های این عزیزان برای رفع موانع موجود بر سر راه جوانان برای تشکیل زندگی مشترک است.

نماینده ولی فقیه در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما شاهد تلاش های فولاد خوزستان در راستای کمک های مومنانه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نیز بوده‌ایم و این اقدام نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

65
54
65

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار