معاون سپاه خوزستان: غرب در حال افول است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 مرداد 1399 | 16:09 ب.ظ
معاون سپاه خوزستان: غرب در حال افول است زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: غرب به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود ولی اکنون خود در حال افول است. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا سرهنگ عبدالرضا حاجتی عصر سه شنبه در جشنواره مالک اشتر سپاه در حسینیه ثارالله دزفول افزود: آمریکا از هیچ تلاشی برای مقابله با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: غرب به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود ولی اکنون خود در حال افول است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا سرهنگ عبدالرضا حاجتی عصر سه شنبه در جشنواره مالک اشتر سپاه در حسینیه ثارالله دزفول افزود: آمریکا از هیچ تلاشی برای مقابله با تفکر امام خمینی(ره) دریغ نکرد ولی هیچ موفقیتی در این راه کسب نکرد.
وی با اشاره به شجاعت رزمندگان لشکر هفت ولیعصر دزفول در دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: روحیه جهاد و استقامت رزمندگان در موشک باران دشمن الگویی از مقاومت بود که باید سرلوحه جوانان قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با تاکید بر لزوم خودداری از تعصبات قومیتی اظهارداشت: حوزه‌های شهری، روستایی و عشایری بسیج باید فرمانده شایسته داشته باشند.
سید عادل عالمشاه دبیر جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز گفت: تیم‌های تخصصی برای بررسی و ارزیابی حوزه‌ها، پایگاه‌ها و حلقه‌های صالحین تشکیل و برترین‌ها انتخاب شدند.
وی شعار این جشنواره را شجاعت، توکل، بصیرت، توسل، مردمی و جهادی بودن عنوان و بیان کرد: معرفی الگوهای سازمانی برای حرکت جهادی و الگوسازی، ترمیم و رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریت‌های امدادی، ارتقای سطح خودآمادگی و خودارزیابی در عملکرد سازمان، شناسایی معایب و رفع آنها و توسعه شایستگی سازمان همراه با ارتقای فرهنگ بسیجی و پاسداری از اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر می‌باشند.
عالمشاه افزود: جشنوار مالک اشتر در هفت سطح معاونت‌ها، حوزه‌های سپاه، پایگاه‌های مقاومت، شعبه پایگاه‌ها و حوزه‌ها، واحدهای دانش آموزی حلقه‌های صالحین و حلقه‌های سرگروه‌ها ارزیابی شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار