مدیرکل ورزش خوزستان:

اتفاقات داوری برای فولاد، زیبنده فدراسیون نیست

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 مرداد 1399 | 16:02 ب.ظ
اتفاقات داوری برای فولاد، زیبنده فدراسیون نیست زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به عملکرد داوری برای تیم فولاد در هفته‌های گذشته لیگ برتر، گفت: این عملکرد باتوجه به اتفاقاتی که برای فولاد در هفته‌های اخیر افتاده، نه زیبنده فدراسیون و نه شایسته دپارتمان داوری بوده است. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا افشین حیدری در گفت‌وگویی  با بیان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به عملکرد داوری برای تیم فولاد در هفته‌های گذشته لیگ برتر، گفت: این عملکرد باتوجه به اتفاقاتی که برای فولاد در هفته‌های اخیر افتاده، نه زیبنده فدراسیون و نه شایسته دپارتمان داوری بوده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا افشین حیدری در گفت‌وگویی  با بیان این‌که فدراسیون در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور بر داوری‌ها به صورت جدی نظارت داشته باشد تا حق و حقوق تیم ریشه‌دار فولاد که برای مردم خوزستان، تیمی ارزشمند و یادآور خاطرات بسیار خوب است نیز حفظ شود، اظهارکرد: عملکرد داوری با توجه به اتفاقاتی که برای تیم فولاد در هفته‌های اخیر اتفاق افتاده، نه زیبنده فدراسیون و نه شایسته دپارتمان داوری بوده است.

وی ادامه داد: نباید با این نوع قضاوت‌ها دلسردی در دل مردم که فوتبال دلخوشی آن‌ها است، ایجاد شود و نباید مردم احساس کنند که تیم‌های شهرستانی در زمره اولویت فدراسیون فوتبال نیستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: من فکر می‌کنم فدراسیون باید در راستای حفظ شان و آبروی خود و پیشگیری از هر گونه شائبه، تاکیداتی برای قضاوت هر چه بهتر در هفته‌های پایانی لیگ به داوران خود داشته باشد. فوتبال‌دوستان خوزستانی واقعا نگران قضاوت داوران بوده و انتقادات زیادی نسبت به داوری‌ها در هفته‌های قبل دارند که فقط باید تاسف خورد.

وی بیان کرد: به عنوان متولی ورزش خوزستان خواهش می‌کنم، مجموعه فدراسیون کمک کند تا هفته پایانی لیگ که هفته سرنوشت‌سازی برای مردم خوزستان است، بدون حاشیه برگزار شود و داوری‌ها، هوشیارانه و به دور از هر گونه شائبه ذهنی و در راستای احقاق حقوق تمام تیم‌ها و برقراری عدالت در سوت‌زدن در زمین باشد.

حیدری با قدردانی از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان بابت بودن در کنار این تیم در لیگ نوزدهم، گفت: هر چند ویروس کرونا نگذاشت در هفته‌های گذشته این هواداران از نزدیک شاهد بازی‌های تیم مورد علاقه خود باشند و فاصله فیزیکی بین آن‌ها و تیم ایجاد کرد، اما قطعا فولاد مقابل تراکتور برای این هواداران و با قلب تمام آن‌ها بازی خواهد کرد. امیدوارم فولاد، تیم شایسته استان خوزستان بتواند آسیایی شود.

انتهای پیام

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار