در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب صورت پذیرفت

قدردانی مدیرعامل آبفای خوزستان از کمک صنعت نفت به طرح های آب و فاضلاب استان

تاریخ انتشار: سه شنبه 31 تیر 1399 | 08:37 ق.ظ
قدردانی مدیرعامل آبفای خوزستان از کمک صنعت نفت به طرح های آب و فاضلاب استان زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان در دیدار با  مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، از کمک‌های موثر صنعت نفت به طرح‌های آبرسانی روستایی و طرح‌های فاضلاب استان خوزستان قدردانی کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس احمد محمدی نیز در این دیدار بر استمرار کمکهای صنعت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان در دیدار با  مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، از کمک‌های موثر صنعت نفت به طرح‌های آبرسانی روستایی و طرح‌های فاضلاب استان خوزستان قدردانی کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس احمد محمدی نیز در این دیدار بر استمرار کمکهای صنعت نفت به طرح­های آبرسانی روستایی در مناطق اطراف تاسیسات نفتی جهت ارتقای سطح معیشت جوامع محلی همجوار تاکید کرد و گفت: اعطای کمک مالی به پروژه‌های مرتبط با فاضلاب نیز با هدف بهبود شرایط محیط زیستی شهرهای واقع در حوزه عملیاتی این شرکت و از محل بودجه عمران مناطق نفت خیز  در قالب مسئولیت های اجتماعی پیگیری خواهد شد.

وی افزود: تشکیل کارگروهی برای بررسی و امکان سنجی تامین آب شرب با کیفیت از خطوط لوله شرکت آبفای خوزستان جهت تاسیسات و اماکن شرکتی مناطق نفتخیز جنوب نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل آبفای استان نیز از کمکهای موثر صنعت نفت به طرح‌های آبرسانی روستایی استان و همچنین پروژه‌های فاضلاب خوزستان به ویژه در مناطق حاشیه‌ای کلان‌شهر اهواز قدردانی کرد و یادآور شد: تعاملات فی مابین می تواند تاثیری چشمگیر بر سرعت و کیفیت خدمت رسانی به مردم شریف استان خوزستان داشته باشد.

وی همچنین از آمادگی آبفای خوزستان برای تامین آب مورد نیاز صنعت نفت در استان خوزستان خبر داد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار