معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان:

«یا امیرالمؤمنین» رمز گام دوم رزمایش مؤمنانه در خوزستان است

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 مرداد 1399 | 18:58 ب.ظ
«یا امیرالمؤمنین» رمز گام دوم رزمایش مؤمنانه در خوزستان است زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: با رمز «یا امیرالمؤمنین» که نماینده ولی‌فقیه خوزستان اعلام کرد، امروز در خوزستان ۴۰ هزار بسته در قرارگاه امام حسن (ع) اهواز تهیه شد. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، عبدالرضا حاجتی ظهر امروز در خصوص آغاز گام دوم رزمایش مؤمنانه در خوزستان، اظهار کرد: با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: با رمز «یا امیرالمؤمنین» که نماینده ولی‌فقیه خوزستان اعلام کرد، امروز در خوزستان ۴۰ هزار بسته در قرارگاه امام حسن (ع) اهواز تهیه شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، عبدالرضا حاجتی ظهر امروز در خصوص آغاز گام دوم رزمایش مؤمنانه در خوزستان، اظهار کرد: با رمز «یا امیرالمؤمنین» که نماینده ولی‌فقیه استان خوزستان اعلام کرد، امروز در سطح خوزستان ۴۰ هزار بسته در قرارگاه امام حسن (ع) شهر اهواز تهیه شد که پنج هزار بسته آن در اهواز و مابقی در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: قرارگاه امام حسن (ع) این عدد در دهه ولایت به ۱۳۰ هزار بسته افزایش پیدا می‌کند.

حاجتی در ادامه گفت: همت، جهاد و حضور مردم همه باعث می‌شوند که این کارهای بزرگ را دنبال کنیم و این لطف و عنایت حضرت امیرالمؤمنین (ع) به جمعی است که با عشق در حال بسته‌بندی این کمک‌های مؤمنانه است.

وی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا در خوزستان با همت مردمی که از ماسک استفاده کردند از صعود به سقوط تبدیل شد و تقاضا داریم که همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا با آرامش این بسته‌های کمک مؤمنانه را به دست اهلش برسانیم.

حاجتی در پایان گفت: برای توزیع بیشتر جهیزیه و کمک‌های مؤمنانه‌ای که رخ می‌دهد از همین جا از مردم و خیران تقاضا داریم که کمک‌های خود را به قرارگاه امام حسین (ع) مستقر در سپاه‌های نواحی بسیج سازندگی خوزستان تحویل دهند تا به دست اهلشان برسد و ما را دعا کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار