بعضی ناملایمات، احداث پتروشیمی مسجدسلیمان را به تاخیر انداخت

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 مرداد 1399 | 18:10 ب.ظ
بعضی ناملایمات، احداث پتروشیمی مسجدسلیمان را به تاخیر انداخت زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: اگر بعضی ناملایمات وجود نداشت، اکنون شاهد افتتاح پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان بودیم اما برخی از مسائل و ناهماهنگی‌ها باعث شد که احداث این طرح حدود یک سال به تاخیر بیافتد. غلامرضا شریعتی روز ( ۱۲مردادماه) در حاشیه بازدید معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رئیس جمهور از شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان، در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان گفت: اگر بعضی ناملایمات وجود نداشت، اکنون شاهد افتتاح پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان بودیم اما برخی از مسائل و ناهماهنگی‌ها باعث شد که احداث این طرح حدود یک سال به تاخیر بیافتد.

غلامرضا شریعتی روز ( ۱۲مردادماه) در حاشیه بازدید معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رئیس جمهور از شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه روند احداث پتروشیمی مسجدسلیمان به خوبی پیش رفته است و در این زمینه از مسئولان، مدیران و کارگرانی که در اجرای آن نقش داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، وی افزود: پروژه احداث پتروشیمی مسجدسلیمان از مهرماه سال ۹۵ آغاز شد و با سرعت بسیار خوبی پیش رفت و همه کارها بر اساس برنامه‌های زمان‌بندی اجرایی شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اگر بعضی ناملایمات وجود نداشت، اکنون شاهد افتتاح پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان بودیم اما برخی از مسائل و ناهماهنگی‌ها باعث شد که احداث این طرح حدود یک سال به تاخیر بیافتد.

شریعتی گفت: این طرح به اشتغال در منطقه، رونق تولید و همچنین خلق ثروت کمک می‌کند و زمینه‌ساز ایجاد درآمدهای ارزی برای کشور است. امیدواریم آنچه برای این منطقه در نظر گرفته شده است از جمله طرح‌های پترو پالایش و نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی، اجرایی شوند؛ این طرح‌ها موجب شکوفایی منطقه زیلایی، مسجدسلیمان، لالی و اندیکا پس از سال‌ها مشکلات می‌شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار