انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: شنبه 4 مرداد 1399 | 13:35 ب.ظ
انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در اهواز برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در اهواز خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: این انتخابات جمعه ۳ مردادماه به صورت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در اهواز خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: این انتخابات جمعه ۳ مردادماه به صورت ویدئو کنفرانس در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور با انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت برگزار شد.

وی افزود: از مجموع ۳۶ سهمیه حق رای در استان، ۳۵ نفر از مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فعال اهواز برای رأی گیری در این انتخابات حضور یافتند و از بین ۶۶ کاندید هیأت‌ مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، ۱۵ نفر را به عنوان عضو اصلی و ۳ نفر را به عنوان عضو هیأت بازرسی در کنار اعضای علی البدل انتخاب کردند.

جوروند ادامه داد: پس از انتخابات اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت که هر ۳ سال یکبار برگزار می شود، تصمیم بر برگزاری انتخابات در سطح استان ها توسط هیأت مدیره جدید صورت می گیرد.

یادآور می‌شود، این انتخابات با نظارت ستاد مرکزی متشکل از مهدی محمدی، دبیر هیأت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی، سیدعلی سرابی و مرتضی طلایی، رؤسای هیأت مدیره دو اتحادیه،حسن محمدی و رحیم قربانی، مدیران عامل دو اتحادیه کشوری و نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار