به دستور شهردار شاعری

تعمیر و بازسازی نور پردازی پل شهدای مدافع حرم اجرایی شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 خرداد 1399 | 19:40 ب.ظ
تعمیر و بازسازی نور پردازی پل شهدای مدافع حرم اجرایی شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به دستور شاعری شهردار محترم اهواز و به منظور ارتقای زیبایی منظر شهری تعمیر و بازسازی نور پردازی پل روگذر شهدای مدافع حرم تقاطع غیر همسطح  بلوار جواد الائمه توسط نیروهای فنی سازمان زیبا سازی انجام شد. به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان زیباسازی شهرداری اهواز نادربیت سیاح سرپرست سازمان زیباسازی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به دستور شاعری شهردار محترم اهواز و به منظور ارتقای زیبایی منظر شهری تعمیر و بازسازی نور پردازی پل روگذر شهدای مدافع حرم تقاطع غیر همسطح  بلوار جواد الائمه توسط نیروهای فنی سازمان زیبا سازی انجام شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان زیباسازی شهرداری اهواز نادربیت سیاح سرپرست سازمان زیباسازی دراین خصوص اظهار کرد: باتوجه به اینکه نورپردازی این پل در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته بود، بعد از گذر زمان بر اثرنوسان برق و همچنین سرقت مکررکابل های پل ، سیستم نور پردازی از کار افتاده بود که تعمیر و بازسازی نور پردازی پل ذکر شده در دستور کار قرارگرفت و مشکل اتصالات برقی  توسط اکیپ فنی بررسی و رفع ایراد شد. تا این امر موجب دلپذیر کردن فضاو همچنین ایجاد جلوه بصری زیبا برای شهروندان عزیزشود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اهواز درپایان افزود: با توجه به این‌که این نورپردازی‌ها و زیباسازی‌ها با عوارض خود شهروندان تهیه و جزو اموال عمومی شهر است، انتظار می‌رود شهروندان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و از اموال خود حفاظت و حراست کنند و خرده افرادی هم که اقدام به تخریب این اموال می‌کنند از سوی شهروندان مورد سرزنش قرار گیرند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار