خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد

آیت الله موسوی جزایری :از مسئولانی که به قوانین کشور تمکین نمی کنند،شکایت می کنم

تاریخ انتشار: جمعه 6 اسفند 1395 | 22:41 ب.ظ
آیت الله موسوی جزایری :از مسئولانی که به قوانین کشور تمکین نمی کنند،شکایت می کنم زمان مطالعه: ۲ دقیقه امام جمعه اهواز تصریح کرد: بنده از همین جا اعلام می کنم که نسبت به تمامی مسئولانی که به قوانین جمهوری اسلامی ایران تمکین نمی کنند، اعلام شکایت می کنم. به گزارش نخبگان ،  در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص آیت الله سید محمدعلی موسوی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امام جمعه اهواز تصریح کرد: بنده از همین جا اعلام می کنم که نسبت به تمامی مسئولانی که به قوانین جمهوری اسلامی ایران تمکین نمی کنند، اعلام شکایت می کنم.

به گزارش نخبگان ،  در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری

لزوم ارائه کارنامه اقتصاد مقاومتی و رفع رکود و بیکاری توسط دولت، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از کارگاه ها و کارخانجات اقتصادی در کشور به صورت نیمه تمام و یا تعطیل مانده اند که دولت در این زمینه صمیمات بسیار خوبی اتخاد کرده است.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه تصریح کرد: اما در استان خوزستان مدیران عامل بانک های خوزستان زیربار این مصوبات دولت نمی روند و نتیجه این تمکین نکردن ها این است که ما به طور جدی وارد فاز شکایت شویم.
وی افزود: استان خوزستان چه ظلمی کرده که حداکثر وامی که برای کارخانه های نیمه تمام آن تخصیص یافته ۲۷۳ میلیارد بوده درحالی که در اصفهان بیش از یک هزار ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

خطیب نماز جمعه اهواز اظهار داشت: معاون اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد بررسی کنند که چرا مسئولان ما اینگونه سختگیرانه عمل می کنند و به هیچ یک از مصوبات دولت تمکین نمی کنند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: بنده از همینجا اعلام می کنم که نسبت به تمامی مسئولانی که به قوانین جمهوری اسلامی ایران تمکین نمی کنند، اعلام شکایت می کنم.

وی افزود: فرمایشات رهبر انقلاب فصل الخطاب است و ایشان فرموده اند که مسئولان باید در رابطه با اقتصاد مقاومتی تا پایان سال گزارش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه سخنان خود با اشاره به بحران اخیر خوزستان، گقت: تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ و عملی شده است که یکی از آنها نصب ژنراتورهای برق برای تصفیه خانه های آب بوده است که ما از این بابت تشکر می کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار