فرمانده سپاه خوزستان: تحریم‌های آمریکا پشیزی ارزش ندارند

تاریخ انتشار: یکشنبه 4 خرداد 1399 | 19:18 ب.ظ
فرمانده سپاه خوزستان: تحریم‌های آمریکا پشیزی ارزش ندارند زمان مطالعه: ۲ دقیقه فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در واکنش به تحریم خود از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: تحریم‌های آمریکا پشیزی ارزش ندارند و هرگز ما را از تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم باز نمی‌دارند. به گزارش نخبگان سردار سرتیپ حسن شاهوارپور روز یکشنبه در حاشیه آیین رونمایی از چهار عنوان کتاب به […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در واکنش به تحریم خود از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: تحریم‌های آمریکا پشیزی ارزش ندارند و هرگز ما را از تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم باز نمی‌دارند.

به گزارش نخبگان سردار سرتیپ حسن شاهوارپور روز یکشنبه در حاشیه آیین رونمایی از چهار عنوان کتاب به مناسبت چهارم خرداد در گفت و گویی اختصاصی در دزفول افزود: آمریکایی‌ها هر وقت درمقابل اراده ملت ایران کم می‌آوردند، جسارت‌های سخیفی انجام می‌دهند ولی دست آنها برای ما رو شده است.

وی اظهارداشت: ۷۲ سال است که آمریکا از رژیم جعلی و اشغالگر اسراییل و قاتل مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی می‌کند و تعداد زیادی از فلسطینی‌ها را در زندان به اسارت در آورده و شکنجه می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: عربستان بیش از هفت سال است که با سلاح‌های آمریکایی به کشتار مردم مظلوم یمن دست زده و آنها را بمباران می‌کند.

وی با اشاره به پشتیبانی آمریکا از محمد بن سلمان قاتل خاشقچی خبرنگار افزود: این خبرنگار به دستور محمد بن سلمان در چرخ گوشت تکه تکه شد.

سردار سرتیپ شاهوارپور بیان کرد: پاسداران و بسیجیان استان خوزستان در جریان سیل سال گذشته با کمک به مردم و بازسازی منازل آنها و در جریان کنترل ویروس کرونا با تولید ماسک و مواد ضدعفونی و توزیع کمک‌های مومنانه بین اقشار آسیب پذیر اقدامات وسیعی انجام دادند.

وی افزود: بنده به عنوان خادمی کوچک در کنار پاسداران و بسیجیان استان بودم و آمریکا به دلیل ناتوانی در دیدن این موفقیت‌ها اقدام به تحریم بنده کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: آمریکا توقع داشت جمهوری اسلامی با اعمال تحریم‌های گسترده و شیوع ویروس کرونا به مرحله فروپاشی برسد ولی دید ایران در زمره کشورهای موفق مبارزه با ویروس کرونا است.

وی افزود: مردم ایران، آمریکا را به خوبی می‌شناسند و راه نورانی امام خمینی(ره)، شهدا و مسیر ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری را ادامه می‌دهند.

سردار سرتیپ شاهوارپور بیان کرد: مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس باید سرمشقی برای ایستادگی در برابر یاوه‌گویی‌های آمریکا و استکبارجهانی باشد.

اهالی فرهنگ و هنر آثار دفاع مقدس را تبیین کنند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم اهالی فرهنگ و هنر در معرفی و تبیین آثار و دستاوردهای دفاع مقدس گفت: چشمه‌های مقاومت که در گوشه و کنار شهر و سنگرهای جبهه اتفاق افتاده باید برای نسل جوان بیان شوند.

وی خواستار انعکاس فرهنگ مقاومت با زبان شعر، هنر، روایتگری و فیلم شد و افزود: باید رویکرد ما در آینده ساخت آثار هنری بر مبنای مقاومت و مجاهدت شهدا و جانبازان باشد.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه راویان دفاع مقدس باید تاریخ شفاهی را بسط دهند، گفت: باید طیف وسیعی از اقدامات اهالی فرهنگ و هنر در نوشته‌ها و کتاب‌های ابتدایی و راهنمایی گنجانده شوند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای فرهنگ مقاومت باید به رخ دشمن کشیده شوند، افزود: باید به نسل جوان گفته شود روزی فرزندان ملت برای دفاع از کشور چه جانفشانی‌هایی کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان که تحت تحریم ویزایی ایالات متحده آمریکا بود، هفته گذشته برای بار دوم از سوی این کشور تحریم شد؛ این بار نام او در فهرست تحریم‌های دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفت.

وی روز یکشنبه همراه با استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان محلی و استانی برای شرکت در آیین‌های ویژه چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول به این شهرستان سفر کرد./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار