ثبت رکوردهای پی در پی، تامین نیازهای داخلی، صادرات و ارزآوری و مسئولیت‌های اجتماعی ستودنی است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 خرداد 1399 | 20:35 ب.ظ
ثبت رکوردهای پی در پی، تامین نیازهای داخلی، صادرات و ارزآوری و مسئولیت‌های اجتماعی ستودنی است زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در دیدار با مدیرعامل فولاد خوزستان راهبردهای این شرکت را در ثبت رکوردهای پی در پی در سال جهش تولید، تامین نیازهای داخلی، صادرات و ارزآوری و مسئولیت‌های اجتماعی را ستود. به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط عمومی، این دیدار روز سه شنبه ۳۰ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در دیدار با مدیرعامل فولاد خوزستان راهبردهای این شرکت را در ثبت رکوردهای پی در پی در سال جهش تولید، تامین نیازهای داخلی، صادرات و ارزآوری و مسئولیت‌های اجتماعی را ستود.

به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط عمومی، این دیدار روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ با حضور سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان، مهران عباس زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، حسن مقدمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی، رحیم امیدی مدیر خدمات و امور رفاهی و ایمان عیدی رییس ارتباطات منطقه‌ای و امور اجتماعی در محل میهمان سرای نور دویست دستگاه برگزار شد.

سردار شاهوارپور با تقدیر از راهبردهای فولاد خوزستان در عرصه مسئولیت اجتماعی گفت: فولاد خوزستان در این امر مخصوصاً خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه عملکردی بی‌نظیر و بی‌سابقه‌ای را به نام خود ثبت کرده است.

وی اظهار داشت: تلاش‌های فولاد خوزستان در عرصه تولید نشان از چشم انداز آن در شرایط تحریم‌های ظالمانه دارد و مسئولان و کارکنان این مجموعه با مسئولیت‌پذیری نسبت به جامعه و کشور با تمام توان در این مسیر گام برمی‌ دارند.

65

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار