زمان آغاز فعالیت اتوبوس‌های اهواز مشخص نیست

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 | 22:47 ب.ظ
زمان آغاز فعالیت اتوبوس‌های اهواز مشخص نیست زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه هنوز مشخص نیست فعالیت مجدد اتوبوسرانی چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: در صورت فعالیت اتوبوس‌ها، مسافرگیری باید به اندازه تعداد صندلی‌ها، آن هم یکی در میان باشد. به گزارش نخبگان کوروش سبزعلی در گفت‌وگویی، در خصوص امکان آغاز فعالیت مجدد اتوبوسرانی اظهار کرد: هنوز اطلاعی نداریم چه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه هنوز مشخص نیست فعالیت مجدد اتوبوسرانی چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: در صورت فعالیت اتوبوس‌ها، مسافرگیری باید به اندازه تعداد صندلی‌ها، آن هم یکی در میان باشد.

به گزارش نخبگان کوروش سبزعلی در گفت‌وگویی، در خصوص امکان آغاز فعالیت مجدد اتوبوسرانی اظهار کرد: هنوز اطلاعی نداریم چه زمانی مجددا فعالیت اتوبوس‌ها آغاز می شود و تصمیم‌گیری در این زمینه بر عهده ستاد مدیریت کرونای خوزستان است.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی در حال علامت‌گذاری صندلی‌های اتوبوس‌ها هستیم تا در صورت دستور آغاز فعالیت مجدد اتوبوس‌ها، فاصله‌گذاری و نکات بهداشتی رعایت شود.

سبزعلی با اشاره به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و در پی آن کاهش تعداد مسافران، ادامه داد: در صورت فعالیت اتوبوس‌ها، مسافرگیری باید به اندازه تعداد صندلی‌ها، آن هم یکی در میان باشد.

رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز تصریح کرد: در حال حاضر نیز رانندگان اتوبوس روزانه اقدام به اورهال اتوبوس‌ها می‌کنند و پس از آن روزانه گندزدایی و ضدعفونی اتوبوس‌ها انجام می‌شود. از این فرصت نیز استفاده کرده‌ایم و در حال تعمیر کولرهای اتوبوس‌ها هستیم./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار