استقبال خوب جامعه ورزش خوزستان برای اهدای خون

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 فروردین 1399 | 20:10 ب.ظ
استقبال خوب جامعه ورزش خوزستان برای اهدای خون زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به استقبال خوب جامعه ورزش استان برای اهدای خون، گفت: جامعه ورزش مانند سایر صنوف در کنار کادر درمان است تا با اهدای خون خود به سلامت جامعه کمک کند. به گزارش نخبگان افشین حیدری، در حاشیه مراسم اهدای خون توسط جامعه ورزش خوزستان که امروز (۳۱ فروردین‌ماه) […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به استقبال خوب جامعه ورزش استان برای اهدای خون، گفت: جامعه ورزش مانند سایر صنوف در کنار کادر درمان است تا با اهدای خون خود به سلامت جامعه کمک کند.

به گزارش نخبگان افشین حیدری، در حاشیه مراسم اهدای خون توسط جامعه ورزش خوزستان که امروز (۳۱ فروردین‌ماه) به همت سازمان بسیج ورزشکاران استان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، اظهارکرد: همان طور که می‌دانید کشور ایران روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و همه باید در کنار خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، یعنی پزشکان و پرستاران باشیم. جامعه ورزش نیز مانند سایر صنوف در کنار کادر درمان است تا با اهدای خون خود به سلامت جامعه و همچنین به بهبودیافتگان ویروس کرونا و آن‌هایی که در دوره نقاهت هستند و به خون نیاز دارند، کمک کند.

به گزارش نخبگان، وی بیان کرد: این اقدام بسیار ارزشمند است و جا دارد از جامعه ورزش خوزستان تقدیر کنم و امیدوارم این اقدام تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اطلاع رسانی سازمان انتقال خون استان برای اهدای خون، گفت: باتوجه به این‌که سازمان انتقال خون خوزستان تاکید ویژه بر اهدای خون دارد و کمی با کمبود خون مواجه شده است، خوشبختانه استقبال خوبی از سوی جامعه ورزش خوستان برای اهدای خون صورت گرفت.

به گزارش نخبگان، رضا باقری، رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان نیز اظهارکرد: باتوجه به اطلاع‌رسانی در خصوص کاهش شدید ذخایر خون در کشور، سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان نیز تصمیم گرفت که طرح اهدای خون توسط جامعه ورزش استان را برنامه‌ریری کند و این کار خیرخواهانه را انجام دهد. خدا را شکر استقبال خوبی از سوی جامعه ورزش استان صورت گرفت. اکنون اهدای خون یکی از لازم‌ترین اقدامات است زیرا خیلی از بیماران در حال حاضر نیازمند خون هستند.

وی افزود:‌ تمام پروتکل های بهداشتی برای اهدای خون رعایت شده است و ورزشکاران ما نشان دادند، علاوه بر این‌که قهرمان بودن‌شان را نشان داده اند، پهلوان بودن خود را نیز ثابت کردند.

همچنین جواد حردانی، از باسابقه‌ترین ورزشکاران خوزستانی تیم‌ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان ایران، اظهارکرد: پس از این‌که متوجه شدیم سازمان انتقال خون با کمبود خون مواجه است، جامعه ورزش استان نیز با رعایت تمام نکات بهداشتی در طرح خداپسندانه اهدای خون شرکت کرد.

وی در ادامه درباره وضعیت خود برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو، عنوان کرد: پارالمپیک به تعویق افتاد و ان‌شاءالله با رفع کرونا تمریناتم را به کمک مربیانم برای حضور در این مسابقات آغاز خواهم کرد. من حدودا ۲۰ سال است که در خدمت تیم‌ملی هستم و در چهار پارالمپیک، چهار رویداد آسیایی و ۱۰ مسابقه جهانی حضور پیدا کرده‌ام. تلاش می‌کنم بازهم برای خوزستان و ایران افتخارآفرین باشم./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار