بازدید شهردار و اعضای شورای شهر از پروژه‌های عمرانی شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: جمعه 29 فروردین 1399 | 19:06 ب.ظ
بازدید شهردار و اعضای شورای شهر از پروژه‌های عمرانی شهرداری اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه شاعری شهردار اهواز به همراه جمعی از مسئولان از برخی پروژه‌های در حال اجرای شهرداری بازدید بعمل آوردند. به گزارش نخبگان موسی شاعری شهردار اهواز به همراه قنوات، حاجتی، مهندس ایزدی اعضای شورای شهر و معینی زاده معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز از برخی پروژه‌های در حال اجرای شهرداری بازدید بعمل آوردند. از جمله […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شاعری شهردار اهواز به همراه جمعی از مسئولان از برخی پروژه‌های در حال اجرای شهرداری بازدید بعمل آوردند.

به گزارش نخبگان موسی شاعری شهردار اهواز به همراه قنوات، حاجتی، مهندس ایزدی اعضای شورای شهر و معینی زاده معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز از برخی پروژه‌های در حال اجرای شهرداری بازدید بعمل آوردند.

از جمله پروژه‌های که مورد بازدید قرار گرفت آسفالت کوی انقلاب، سه راه خرمشهر، کوی پردیس، شهرک پیام، بلوار نواب صفوی، پادادشهر، تقاطع غیر همسطح شهید کجباف، پروژه بهسازی میدان پنج نخل و محل تجهیز کارگاه تولید سگمنت تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه و جمهوری بازدید نمودند.

شاعری شهردار اهواز گفت مجموعه شهرداری اهواز به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان است و هدف ما این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری‌های مداوم از پروژه‌های عمرانی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفاء می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن افتتاح وبه بهره برداری برسند.

حاجتی عضو شورای شهردر حاشیه این بازدید تاکید کرد: در اجرای پروژه‌ها رعایت کیفیت خیلی برای ما اهمیت دارد و امیدوارم پروژه‌های شهری هرچه سریعتر به بهره برداری برسند تا امکان استفاده شهروندان عزیز از خدمات شهرداری و شورا فراهم گردد.

وحید معینی زاده معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز اشراف برطرح‌های عمرانی سطح شهر و نحوه اجرای هریک را، یکی از اهداف بازدید میدانی عنوان و تصریح کرد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز با پشتیبانی مهندس شاعری شهردار اهواز و حمایت شورای اسلامی شهر تمامی پروژه‌های عمرانی در حال اجرای سطح شهر را با سرعت پیش خواهد برد تا طبق برنامه زمانبندی شده به بهره برداری برساند./باشگاه خبرنگاران جوان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار