ضرورت حل مشکلات مردم با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها

تاریخ انتشار: جمعه 29 فروردین 1399 | 19:04 ب.ظ
ضرورت حل مشکلات مردم با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها باید اقدامات جدی برای حل مشکلات مردم صورت بگیرد. به گزارش نخبگان حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت‌وگویی بر ضرورت حل مشکلات مردم با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها تاکید کرد […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها باید اقدامات جدی برای حل مشکلات مردم صورت بگیرد.

به گزارش نخبگان حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت‌وگویی بر ضرورت حل مشکلات مردم با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: مردم، ولی نعمت ما هستند و حقوق مردم باید با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری بین تمام دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد و فرصت خدمت رسانی به مردم را مغتنم شمرده و اقدامات جدی برای حل مشکلات آنان صورت بگیرد.

او افزود: باید با تدابیر لازم و همکاری و استفاده بهینه از ظرفیت مردم شهرک یاسر جهت حل و فصل مشکلات این شهرک در اسرع وقت اقداماتی صورت بگیرد و موانع بوجود آمده مورد بررسی و با همکاری دادگستری این شهرستان رفع شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی بیان داشت: دستگاه قضایی خوزستان از مدیران انقلابی که با کوشش و همت شبانه روزی خود جهت خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان در این استان تلاش می‌کنند حمایت‌های لازم را از آنان بعمل می‌آورد و با مدیرانی که در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنند برخورد قاطعی خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در خوزستان از اقدامات مطلوب دستگاه قضایی خوزستان در حل و فصل مشکلات مردم استان تقدیر نمود و بر لزوم رفع موانع و حل مشکلات شهرک یاسر امیدیه تاکید کرد./ باشگاه خبرنگاران جوان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار