ستاد مدیریت و کنترل ویروس کرونا در اهواز تشکیل جلسه داد

تاریخ انتشار: سه شنبه 19 فروردین 1399 | 18:20 ب.ظ
ستاد مدیریت و کنترل ویروس کرونا در اهواز تشکیل جلسه داد زمان مطالعه: < 1 دقیقه جلسه ستاد مدیریت و کنترل ویروس کرونا شهرستان اهوار روز سه شنبه به ریاست سید مجید صالحی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و با حضور رسول ساکی بخشدار غیزانیه و دیگر اعضای این جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری،معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

جلسه ستاد مدیریت و کنترل ویروس کرونا شهرستان اهوار روز سه شنبه به ریاست سید مجید صالحی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و با حضور رسول ساکی بخشدار غیزانیه و دیگر اعضای این جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری،معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز در این جلسه با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: برای ریشه کن شدن کرونا باید اقدامات پیشگیرانه از جمله خودداری از برگزاری مراسمات و تجمعات، خودقرنطینه ای، خودداری از تردد های غیرضرور و رعایت توصیه های بهداشتی از سوی شهروندان انجام شود.

سید مجید صالحی بر فعالتر شدن اتحادیه ها و  اتاق اصناف اهواز برای مقابله با کرونا تاکید کرد و ادامه داد: عملیات پلمب واحدهای صنفی غیر ضرور در اهواز در حال انجام است و گشت های ۸گانه به صورت مستمر از فعالیت این واحدها جلوگیری می کنند.

وی در پایان گفت: ادارات،نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان اهواز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا،  نظارت ها و اقدامات پیشگیرانه را افزایش دهند.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار