تداوم ضد عفونی اماکن سطح شهر در راستای مبارزه با ویروس کرونا توسط سازمان آتش نشانی

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 فروردین 1399 | 20:42 ب.ظ
تداوم ضد عفونی اماکن سطح شهر در راستای مبارزه با ویروس کرونا توسط سازمان آتش نشانی زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان،مناطق کیانپارس، خیابان وهابی و کیان آباد را شستشو و ضد عفونی کردند. به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، مهندس ابراهیم قنبری رئیس سازمان بیان کرد: هفدهم فروردین ماه سال جاری به دستور […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان،مناطق کیانپارس، خیابان وهابی و کیان آباد را شستشو و ضد عفونی کردند.

به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، مهندس ابراهیم قنبری رئیس سازمان بیان کرد: هفدهم فروردین ماه سال جاری به دستور شهردار اهواز، در ادامه روند پاکسازی و ضد عفونی محله به محله شهر ، مناطق کیانپارس،  خیابان وهابی و کیان آباد بصورت گسترده توسط تیم عملیات مقابله با کرونا ویروس سازمان آتش نشانی اهواز ضد عفونی و گندزدایی شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: سازمان آتش نشانی همچون گذشته در بحران ها به وظیفه خود عمل کرده و در مورد مقابله با این بیماری نیز از تمام توان خود استفاده می کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار