سناریوی خبرگزاری فارس لو رفت!

اخلال برنامه ریزی شده نماینده اهواز در جلسه کارگروه ملی ریزگردها با حضور رییس جمهور

تاریخ انتشار: پنجشنبه 5 اسفند 1395 | 18:50 ب.ظ
اخلال برنامه ریزی شده نماینده اهواز در جلسه کارگروه ملی ریزگردها با حضور رییس جمهور زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان ، جلسه کارگروه ملی مبارزه با ریز گردها دقایقی پیش با حضور رییس جمهور و مسئولان استانی و منطقه ای در اهواز برگزار شد. در این جلسه که در فضایی منطقی و جدی، به بررسی علل مشکلات این استان و راهکارهای متعدد برای برون رفت از مشکل، اختصاص یافت، نماینده اهواز در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان ، جلسه کارگروه ملی مبارزه با ریز گردها دقایقی پیش با حضور رییس جمهور و مسئولان استانی و منطقه ای در اهواز برگزار شد.

در این جلسه که در فضایی منطقی و جدی، به بررسی علل مشکلات این استان و راهکارهای متعدد برای برون رفت از مشکل، اختصاص یافت، نماینده اهواز در اقدامی مشکوک و به طور ناگهانی، ثانیه هایی به اعتراض با صدای بلند و بیان حرفهای نامفهوم برای برهم زدن نظم جلسه پرداخت!

⛔️او ابتدا به برخی حاضران اشاره کرد که می خواهد شروع کند و وقتی مطمئن شد  آن ها آماده فیلمبرداری هستند شروع به فریاد زدن کرد!

?به اعتقاد حاضران در جلسه، اقدام این نماینده اهواز طوری هماهنگ شده بود که نامبرده بعد از اطمینان از ضبط اعتراضات نامفهومش توسط دوربین های عکاسی و فیلمبرداری، بعد از دقایقی سکوت، جلسه را ترک کرد!
⛔️دقایقی بعد فیلم این اعتراضات نامفهوم روی خروجی خبرگزاری دلواپس فارس قرار گرفت تا سناریوی از پیش طراحی شده خیلی زود لو برود!

?این اقدام حساب شده برای اخلال در این جلسه مهم در حالی صورت گرفت که نمایندگان و مسئولان بومی استان خوزستان در این جلسه مشکلات منطقه، انتقادات و راهکارهای پیشنهادی خود را در فضایی کارشناسی بیان کردند.
?در این جلسه، دکتر فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک ضمن پیشنهاد دادن راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای حل مشکلات زیست محیطی استان، یادآور شد که اقدامات دولت در اجرایی کردن توسعه کشت در ۵۵۰ هزارهکتار اراضی استان خوزستان بی سابقه بوده است. سایر نمایندگان نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده، ملاحظات و درخواستهای خود را مطرح کردند.
?نکته قابل تامل اذعان مسئولان استانی حاضر در جلسه به کم کاری دولت های گذشته و همت دولت یازدهم برای مقابله با مشکلات بود که باعث اعتراض عجیب و غریب نماینده اهواز شد!

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار