اطلاعیه احتمال بروز افت فشار آب پس از قطع برق در نقاط مختلف شهر اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 مهر 1398 | 21:39 ب.ظ
اطلاعیه احتمال بروز افت فشار آب پس از قطع برق در نقاط مختلف شهر اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان / به اطلاع همشهریان عزیز می رساند، با توجه به بروز نوسانات در شبکه برق نقاط مختلف شهری و ادامه فعالیت تاسیسات آبرسانی با دیزل ژنراتورهای تامین برق اضطراری ، احتمال بروز افت فشار ناشی از خلا پیش آمده در شبکه وجود دارد. لازم به ذکر است، پس از قطع برق، یک پمپ از […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان / به اطلاع همشهریان عزیز می رساند، با توجه به بروز نوسانات در شبکه برق نقاط مختلف شهری و ادامه فعالیت تاسیسات آبرسانی با دیزل ژنراتورهای تامین برق اضطراری ، احتمال بروز افت فشار ناشی از خلا پیش آمده در شبکه وجود دارد.

لازم به ذکر است، پس از قطع برق، یک پمپ از تاسیسات آبرسانی واقع در منطقه گلستان از مدار خارج و بلافاصله با تلاش واحدهای عملیاتی شرکت آبفا اهواز وارد مدار شد و درحال حاضر تصفیه خانه با تمام ظرفیت در حال فعالیت است.

همچنین تصفیه خانه شماره ۲ واقع در منطقه کیان آباد در حال حاضر با دیزل ژنراتورهای برق اضطراری با نیمی از ظرفیت خود فعال می باشد.

تصفیه‌خانه شماره ۳(علی بن مهزیار) با ژنراتورهای تامین برق اضطراری نیز فعال می باشد اما به علت بروز نوسانات برق احتمال افت و ایجاد خلا در شبکه آبرسانی وجود دارد.

لذا از شهروندان گرامی تقاضا داریم با صرفه جویی در مصرف آب خدمتگزاران خود در شرکت آبفا را در امر آبرسانی یاری بفرمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار