پس ازرفتن دکتر نظری از علوم پزشکی اتفاق افتاد:

مرگ چهار زن خوزستانی در یکی از بیمارستان های اهواز!

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 آذر 1398 | 10:06 ق.ظ
مرگ چهار زن خوزستانی در یکی از بیمارستان های اهواز! زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان:در روزهای گذشته با خبر شدیم که قطعی برق در یکی از بیمارستان های اهواز سبب بروز حادثه ای عجیب شد و مرگ چهار همشهری را در پی داشت. برای چیستی چرایی علل این حادثه ما سر راست روی یک محور تکیه می کنیم و آنهم رفتن دکتر ایرج نظری از علوم پزشکی خوزستان بود. […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان:در روزهای گذشته با خبر شدیم که قطعی برق در یکی از بیمارستان های اهواز سبب بروز حادثه ای عجیب شد و مرگ چهار همشهری را در پی داشت.

برای چیستی چرایی علل این حادثه ما سر راست روی یک محور تکیه می کنیم و آنهم رفتن دکتر ایرج نظری از علوم پزشکی خوزستان بود.

مرگ چهار زن خوزستانی زمانی اتفاق افتاد که دکتر نظری از علوم پزشکی خوزستان استعفا داده یا رفته بود یا شاید هم مجبور به اینکار شده بود!
فارغ از هر دلیلی برای رفتن وی ، اینکه چگونه میخواستند کسانی را به وی به هر جهتی تحمیل کنند و ایشان زیر بار نرفت باید نوشت:

از دست دادن چنین مدیر توانمندی سبب بروز چنین فجایع عظیمی می شود که در آینده باز هم باید شاهد چنین حوادث ناخوش آیندی در مجموعه پزشکی استان باشیم.

دکتر ایرج نظری در دوره تصدی خودش در علوم پزشکی بخوبی توانسته بود این مسایل حاد را مدیریتی کند دوره مدیریت وی شاهد رنسانس عظیمی در علوم پزشکی خوزستان بودیم که از دست دادنش چنین حوادث ناگواری را رقم زده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار