جناب سناتور ساری! باشما سخن می گویم با شما که مسولید و پاسخگو -نقش اپوزیسیون بشما نمی آید

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 آبان 1398 | 17:01 ب.ظ
جناب سناتور ساری! باشما سخن می گویم با شما که مسولید و پاسخگو -نقش اپوزیسیون بشما نمی آید زمان مطالعه: ۲ دقیقه ✅جناب سناتور ساری! باشما سخن می گویم با شما که مسولید و پاسخگو -نقش اپوزیسیون بشما نمی آید! ♦️مشکل ما آب های سطحی نیست بلکه زخم های عمقی ست که از دوستان سناتورمان خورده ایم! ?پیشترها دکترعلی ساری را به صداقت می شناختیم و به رعایت انصاف در گفتار اما با خواندن مطلبی در روز […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

✅جناب سناتور ساری! باشما سخن می گویم با شما که مسولید و پاسخگو -نقش اپوزیسیون بشما نمی آید!

♦️مشکل ما آب های سطحی نیست بلکه زخم های عمقی ست که از دوستان سناتورمان خورده ایم!

?پیشترها دکترعلی ساری را به صداقت می شناختیم و به رعایت انصاف در گفتار
اما با خواندن مطلبی در روز گذشته از وی به این صداقت شک کردم و دانستم گاهی برای داشتن چهار مخاطب یا رای بیشتر میشود که پا روی حقیقت گذاشت و از کسانی انتقاد نمود که فعالیت های شبانه روزی دارند.

?در زمانیکه شدیدترین انتقادات را اینروزها مردم از نمایندگان دارند مخصوصا از همین جناب ساری نماینده اهواز، باوی ،حمیدیه و کارون که می بایست عملکرد خودش را ارایه دهد او که در گرفتن حق آلاینده ها برای چهار حوزه نامبرده شده ناتوان بوده است حالا توپ را در زمین سازمان های دیگر انداخته که مثلا چرا فلان اداره در دفع آبهای سطحی ناتوان است؟!

?اقای ساری ! اقای دکتر ساری!
اقای سناتور ساری این چه حرفی ست برادر من !؟الان توپ در زمین خود شماست و شما خودت مسولی و باید پاسخگوی عملکردت در مجلس باشی بیا و‌ببینم این چهار سال چه گلی به سر شهر اهواز و حوزه های انتخابیه اش زدی؟!

☑️ جناب سناتور ساری در جذب مصوبات برایمان بگو جناب سناتور چه مصوباتی برای ما تدارک دیده اید؟!
حالا موقع انتخابات که شده شروع کرده ای به فرار به جلو و نقش اپوزیسیون را بازی می کنی؟!
نه جناب سناتور! شما خودتان مسولید و باید پاسخگو باشید نقش اپوزیسیون بشما نمی اید

☑️ جناب سناتور ساری بگو برای مترو شما چه کاری کرده اید برای بحث فاضلاب که بارها نماینده ولی فقیه در استان جناب حجت الاسلام موسوی فرد گفته اند یک همت ملی را می طلبد شما چه کرده اید؟!

☑️جناب سناتور ساری من با شما سخن می گویم ، صدای من صدای صدها و هزاران جوان اهوازی ست که از نماینده خویش مطالبه گری می کند شده آیا در طول چهار سال گذشته یکبار نشست مطبوعاتی بگذارید و عملکرد خودتان را ارایه بدهید؟!
?در زمینه بافت فرسوده بما بگویید چه کرده اید
?در خصوص مناطق حاشیه ای عملکردتان چه بوده است
?در خصوص آلاینده های جوی چه فکری کرده اید

?آیا توانسته اید حق شهرداری ها و شهرهای اهواز کارون حمیدیه و باوی را از وزارت نفت بگیرید؟!

☑️جناب سناتور ساری!
آیا اکنون زمان مناسبی برای انتقاد نیست
آیا من این حق را دارم که از شما پرسشگری کنم!؟ از شما و از همقطارانتان ؟!
موقع انتخابات که میشود همه اپوزیسیون می شوند اما جناب سناتور ساری این نقش بشما نمی آید چرا که شما خودتان مسولید و باید پاسخگو باشید .
ما از شما سوالات زیادی داریم که اکنون به طرح اندکی از آنان بیشتر اکتفا نمی کنیم و در این متن چون شما را در گذشته به صداقت می شناختیم سعی آن نمودیم تا زیاد به عمق فاجعه نپردازیم اما جناب سناتور ساری مشکل ما دردهای دیگری ست و آب های سطحی درد ما را دوا نمی کند مشکل ما آب های سطحی نیست بلکه زخم های عمقی ست که از دوستان سناتورمان خورده ایم!

?سعیدآژده مدیرمسول و صاحب امتیاز رسانه نخبگان خوزستان

۱۱/۸/۱۳۹۸ اهواز زیتون کارمندی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار