نمایش توانمندی های ۵۲ واحد صنعتی کوچک و متوسط در نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی

تاریخ انتشار: جمعه 8 شهریور 1398 | 20:58 ب.ظ
نمایش توانمندی های ۵۲ واحد صنعتی کوچک و متوسط در نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۵۲ واحد تولیدی که تاکنون برای ۱۲۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده اند محصولات خود را در دومین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی خوزستان به نمایش گذاشته اند. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، “ اخلاق محمدیان “ در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۵۲ واحد تولیدی که تاکنون برای ۱۲۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده اند محصولات خود را در دومین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی خوزستان به نمایش گذاشته اند.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، “ اخلاق محمدیان “ در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال و هفتمین نمایشگاه هفته دولت اظهار کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه جذب سرمایه گذار جدید و حمایت از سرمایه گذاران فعلی است و خوشبختانه نمایشگاه ویترین بسیار مناسبی برای آشنایی دستگاه ها و عموم با توانمندی های داخلی است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ محصول از تولیدات ۵۲ واحد تولیدی کوچک و متوسط در زمینه صنایع فلزی، شیمیایی‌ و غذایی به معرض نمایش گذاشته شده است که این تنها بخشی از توانمندی های تولیدکنندگان ، صنعتگران و کارآفرینان مستقر در شهرک های صنعتی خوزستان است.

محمدیان اظهار امیدواری کرد این نمایشگاه ها فرصتی برای آشنایی نوجوانان، جوانان و خانواده ها با ظرفیت ها و توانمندی های بخش خصوصی فراهم نموده و سرمایه داران را تبدیل به سرمایه گذاران این حوزه نماید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار