تخصیص ۲۶۳ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت های واحدهای صنعتی بر اثر سیل

تاریخ انتشار: شنبه 26 مرداد 1398 | 06:57 ق.ظ
تخصیص ۲۶۳ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت های واحدهای صنعتی بر اثر سیل زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: ۲۶۳میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی سیل زده استان در نظر گرفته شده است که هنوز آیین نامه اجرایی اعطای این تسهیلات ابلاغ نشده است. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ مهندس اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در گفتگوی ویژه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: ۲۶۳میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی سیل زده استان در نظر گرفته شده است که هنوز آیین نامه اجرایی اعطای این تسهیلات ابلاغ نشده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ مهندس اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در گفتگوی ویژه خبری شبکه خوزستان گفت: ۲۶۳میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی سیل زده استان در نظر گرفته شده است که هنوز آیین نامه اجرایی اعطای این تسهیلات ابلاغ نشده است اما برای برای واحدهای صنعتی روستایی با نرخ سود ۴درصد و برای واحدهای صنعتی مستقر در مناطق شهری با نرخ سود ۵درصد اختصاص خواهد یافت.

وی افزود : علیرغم شرایط نامساعد فضای کسب و کار در خوزستان، روند سرمایه گذاری در صنایع کوچک و متوسط استان مثبت است

محمدیان با اشاره به اینکه خسارات واحدهای مستقر در شهرکهای صنعتی خوزستان بر اثر سیل در مقایسه با خسارات واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی سایر استان های درگیر سیل بسیار کمتر بوده است بیان داشت: حدود ۷۰طرح صنعتی راکد که توسط بانک ها تملک شده بودند شناسایی شدند و ۱۵طرح در سال گذشته به متقاضیان جدید واگذار شدند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان اظهار داشت: ۲۵واحد صنعتی راکد در سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند.

وی گفت: مدیران واحدهای صنعتی کوچک و متوسط نمی توانند تولید خود را رها کرده و به دنبال رفع چالش ها در دستگاه های مختلف باشند بنابراین بخش دولتی باید توجه ویژه ای به حل مشکلات این واحدها داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار