پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 مرداد 1398 | 18:13 ب.ظ
پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب به مناسبت روز خبرنگار زمان مطالعه: < 1 دقیقه بسم الله الرحمن الرحیم/ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ نقش و جایگاه اصحاب رسانه در بیان حقیقت و تبیین عدالت، روشنگری و انعکاس دقیق افکار عمومی، پیگیری مطالبات مردمی، ایجاد اعتماد و صیانت از سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. ۱۷ مرداد یادآور فعالیت ها و مجاهدت های خبرنگاران و اصحاب قلم در همه زمینه‌هاست […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بسم الله الرحمن الرحیم/ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

نقش و جایگاه اصحاب رسانه در بیان حقیقت و تبیین عدالت، روشنگری و انعکاس دقیق افکار عمومی، پیگیری مطالبات مردمی، ایجاد اعتماد و صیانت از سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی بر کسی پوشیده نیست.

۱۷ مرداد یادآور فعالیت ها و مجاهدت های خبرنگاران و اصحاب قلم در همه زمینه‌هاست و فرصتی است برای پاسداشت تلاش‌های دلسوزانه این قشر خدوم جامعه که در انجام رسالت خطیر و سترگ اطلاع یابی و اطلاع‌رسانی همواره پیشگام و طلایه‌دار بوده‌اند.

بی تردید رسانه‌های هوشیار و متعهد در هر زمان تضمین کننده منافع و مصالح ملی بوده و در این برهه حساس از تاریخ کشور، زمینه‌ساز عبور از تحریم‌های ظالمانه و پیروزی قطعی در جنگ تمام عیار اقتصادی خواهند بود-انشاءالله.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه اندیشه و قلم از حُسن همکاری و حضور فعال و متعهدانه یکایک خبرنگاران و اصحاب ارجمند رسانه در زمینه پوشش اخبار و انعکاس مطلوب رویدادهای این شرکت، صمیمانه قدردانی نموده و امیدوارم در سایه عنایات و الطاف الهی و همت، تلاش و دلسوزی فعالان عرصه رسانه شاهد تعالی و ترقی روزافزون جمهوری اسلامی ایران باشیم.

احمد محمدی/ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار