همزمان با سراسر کشور

اجرای طرح تابستانه خرید کتاب در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 مرداد 1398 | 00:08 ق.ظ
اجرای طرح تابستانه خرید کتاب در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه طرح تابستانه خرید کتاب ۹۸ با شعار کتاب همنشین، دلنشین به منظور حمایت از کتاب فروشی ها ، همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان اجرا می شود. به گزارش نخبگان، معاون فرهنگی و رسانه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  گفت: این طرح تابستانه به منظور حمایت از کتاب فروشی ها از […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طرح تابستانه خرید کتاب ۹۸ با شعار کتاب همنشین، دلنشین به منظور حمایت از کتاب فروشی ها ، همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان اجرا می شود.

به گزارش نخبگان، معاون فرهنگی و رسانه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  گفت: این طرح تابستانه به منظور حمایت از کتاب فروشی ها از تاریخ ۲۷ تیر تا ۳ مرداد همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان اجرا می شود.

طرح تابستانه کتاب

مرتضی جمشیدی افزود: در این طرح علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در استان می توانند با مراجعه به کتاب فروشی های عضو این طرح ، کتاب های تالیفی را با تخفیف ۲۵ درصد و کتاب های ترجمه را با تخفیف ۱۵ درصد خریداری کنند.

وی ادامه داد: تعداد کتاب فروشی های عضو این طرح در خوزستان  ۲۰ کتاب فروشی می باشد که ۱۱ کتاب فروشی در اهواز و ۹ کتاب فروشی در شهرستان ها می باشند.

طرح تابستانه خرید کتاب ۹۸ با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب انجام می شود.

اسامی و مشخصات کتاب فروشی های عضو طرح تابستانه کتاب ۹۸ در استان خوزستان بروی سایت trah.ketab.ir  قابل مشاهده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار