اتمام عملیات اجرایی ۱۲۰ پروژه عمرانی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان/ ۳۰ پروژه در مرحله برگزاری مناقصه

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 تیر 1398 | 22:15 ب.ظ
اتمام عملیات اجرایی ۱۲۰ پروژه عمرانی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان/ ۳۰ پروژه در مرحله برگزاری مناقصه زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: در سال گذشته ۱۲۰ پروژه عمرانی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و تحویل موقت شدند. به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، ” اخلاق محمدیان ” با اشاره به ثبت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: در سال گذشته ۱۲۰ پروژه عمرانی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و تحویل موقت شدند.

به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، ” اخلاق محمدیان ” با اشاره به ثبت ۳۰ پروژه در سال جاری در سامانه سداد بیان کرد: در سال جاری تاکنون ۷ پروژه عمرانی به مرحله آغاز عملیات اجرایی رسیده اند و ۳۰ پروژه دیگر با برآورد اولیه مبلغ ۶۶۰ میلیارد ریال در مرحله برگزاری مناقصه برای مشخص شدن پیمانکار مربوطه در راستای شروع عملیات اجرایی هستند.

محمدیان در رابطه با پروژه های عمرانی فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بیان کرد: ۱۹۱ پروژه فعال با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال از سال گذشته تاکنون در حال طی کردن مراحل اجرایی خود هستند که ۱۲۰ پروژه با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و تحویل موقت شده است.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی شاخص اجرا شده در سال گذشته عنوان کرد: گاز رسانی به ۲ شهرک صنعتی، آبرسانی به ۲ شهرک صنعتی، تجهیز ۲ شهرک صنعتی به مخابرات و ۴ شهرک دیگر به فیبر نوری، احداث ۲ تصفیه خانه و خرید ۲ خودروی آتش نشانی از جمله پروژه های شاخص اجرا شده در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار