سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان:

واحدهای صنعتی کوچک و متوسط ایران از ظرفیت صادراتی مطلوبی برخوردارند

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 | 13:19 ب.ظ
واحدهای صنعتی کوچک و متوسط ایران از ظرفیت صادراتی مطلوبی برخوردارند زمان مطالعه: < 1 دقیقه سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان در دیدار با مدیران واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز برای تجارت بین دو کشور ایران و عمان در سطح مطلوبی قرار دارد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، جمعی از […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان در دیدار با مدیران واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز برای تجارت بین دو کشور ایران و عمان در سطح مطلوبی قرار دارد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، جمعی از مدیران واحدهای صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان عضو مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی ایران (پروژه ملی توسعه بازار صنایع کوچک ایران) در حاشیه نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت در عمان با سفیر جمهوری اسلامی ایران در آن کشور دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان در این نشست به پتانسیل‌ها و ظرفیت بالای واحدهای صنعتی کوچک و متوسط ایران در حوزه صادرات، به‌ویژه به کشور عمان اشاره و بر پشتیبانی و حمایت سفارت از بخش خصوصی و توسعه روابط تجاری و اقتصادی ایران و عمان تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، هیأت تجاری متشکل از مدیران واحدهای عضو نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران که در زمینه ساخت تجهیزات نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با تخصص ساخت قطعات سرچاهی، درون چاهی، تأسیسات پالایشگاهی و پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، انرژی‌های نو، پنل‌های خورشیدی و تجهیزات مخابراتی فعالیت می‌نمایند، از شهرک‌های صنعتی استان‌های خوزستان، البرز، تهران و مرکزی در نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت در عمان شرکت کردند.

هدف از اعزام این هیأت که با معین بودن شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در نمایشگاه عمان شرکت کرده‌اند، برگزاری جلسات با مشتریان عمانی و همچنین شرکت در نشست‌های B2B با شرکت‌های عمانی است.

همچنین نشست اعضای هیأت تجاری ایران با مدیر توسعه منطقه آزاد الدقم و رئیس اتاق صنایع عمان از دیگر دستاوردهای حضور در این نمایشگاه بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار