رونمایی از طرح « تاپ» با حضور معاون وزیر صمت در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 | 20:15 ب.ظ
رونمایی از طرح « تاپ» با حضور معاون وزیر صمت در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار « تاپ» با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در چهارشنبه هفته جاری رونمایی می شود. اخلاق محمدیان با اشاره به محورهای اجرای این طرح اظهار کرد: ارتباط برقرار کردن میان قشرهای مختلف با صنعت و ظرفیت های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار « تاپ» با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در چهارشنبه هفته جاری رونمایی می شود.

اخلاق محمدیان با اشاره به محورهای اجرای این طرح اظهار کرد: ارتباط برقرار کردن میان قشرهای مختلف با صنعت و ظرفیت های بخش خصوصی از اهداف این طرح است که در سه محور جذب مشمولان خدمت وظیفه ، اعضای هیات علمی و دانشجویان در واحدهای صنعتی اجرا می شود که به اختصار « سرباز تاپ »، « استاد تاپ» و « دانشجو تاپ » نامیده می شوند.

وی در خصوص ذینفعان این طرح بیان کرد: بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری؛ اساتید دانشگاهی، دانشجویان و سربازان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا را می توان ذینفعان این طرح دانست زیرا این گروه ها از تحصیلات و تخصص برخوردار هستند اما شاید تجربه فعالیت در محیطی مرتبط با زمینه مطالعات و پژوهش های خود را نداشته باشند و در واقع هدف طرح تاپ، فراهم کردن بستری برای حضور متخصصان حوزه صنعت در محیط های صنعتی است.

محمدیان پیاده سازی طرح تاپ را زمینه ساز به جریان افتادن یک مشارکت متقابل بین جامعه صنعتی، دانشگاهی و نسل در آستانه ورود به بازار کار  ( فارغ التحصیلان دانشگاهی و مشمولان خدمت وظیفه ) دانست.

وی تصریح کرد: دبیرخانه طرح تاپ معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت است که در چهارشنبه هفته جاری با حضور معاون مربوطه در استان خوزستان از این طرح رونمایی می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار