مراسم احیای شب‌ قدر در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 9 خرداد 1398 | 09:48 ق.ظ
مراسم احیای شب‌ قدر در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، مراسم احیای شب‌های قدر با تلاوت قرائت قرآن کریم، سخنرانی، تلاوت دعای جوشن کبیر و ادعیه های وارد شده در شب های قدر و قرآن به سر گرفتن در نمازخانه این شرکت توسط پایگاه مقاومت بسیج شرکت برگزار شد. همزمان با فرا […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، مراسم احیای شب‌های قدر با تلاوت قرائت قرآن کریم، سخنرانی، تلاوت دعای جوشن کبیر و ادعیه های وارد شده در شب های قدر و قرآن به سر گرفتن در نمازخانه این شرکت توسط پایگاه مقاومت بسیج شرکت برگزار شد.

همزمان با فرا رسیدن بیست و سومین شب از ماه مبارک رمضان و آخرین شب از شب های پرفضیلت قدر، کارکنان مومن و روزه دار شرکت فولاد اکسین در نمازخانه این شرکت به احیا و شب زنده داری پرداختند.

کارکنان روزه دار اکسین با حضور پرشور خود، حال و هوای دیگری به فضای این کارخانه عظیم صنعتی بخشیده بودند و الهی العفو گویان، با خدای خود به راز و نیاز پرداخته و طلب مغفرت کردند.

همچنین با قرآن به سر گرفتن و واسطه قرار دادن ائمه اطهار، بهترین مقدرات را برای یکسال آینده خود و شرکت از درگاه احدیت مسئلت کردند.

بخش دیگری از مراسم احیای آخرین شب قدر به عزاداری برای مولای متقیان اختصاص داشت و کارکنان مومن این شرکت در سوگ مولای متقیان حضرت امیرمومنان علی (ع) با مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به سینه زنی و سوگواری پرداختند.

این مراسم تا ساعتی قبل از اذان صبح ادامه داشت و در آخر، مراسم با صرف سحری خاتمه یافت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار