فردا،جلسه کمیسیون انرژی و مجمع نمایندگان خوزستان با «لاریجانی» درباره وضعیت این استان

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 اسفند 1395 | 19:25 ب.ظ
فردا،جلسه کمیسیون انرژی و مجمع نمایندگان خوزستان با «لاریجانی» درباره وضعیت این استان زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون انرژی و برخی از اعضای مجمع خوزستان با رئیس مجلس گفت که در این جلسه مقرر شد کمیسیون انرژی فردا جلسه فوق‌العاده‌ای برای بررسی مشکلات خوزستان در پی ورود پدیده گردوغبار برگزار کند و بعد از آن پنج‌شنبه سفری به این استان داشته باشد. […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون انرژی و برخی از اعضای مجمع خوزستان با رئیس مجلس گفت که در این جلسه مقرر شد کمیسیون انرژی فردا جلسه فوق‌العاده‌ای برای بررسی مشکلات خوزستان در پی ورود پدیده گردوغبار برگزار کند و بعد از آن پنج‌شنبه سفری به این استان داشته باشد.

به گزارش نخبگان، فریدون حسنوند در توضیح جلسه با رئیس مجلس، گفت: امروز صبح جلسه‌ای با رئیس مجلس داشتیم که ایشان با توجه به اضطرار وضعیت خوزستان و شرایط نگران کننده در این استان، تأکید کردند که کمیسیون انرژی فردا جلسه‌ای را تشکیل دهند.

به گفته وی جلسه فوق‌العاده کمیسیون انرژی فردا ساعت ۴ بعدازظهر و با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط از وزارتخانه‌های نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و سازمان‌های برنامه و بودجه و محیط زیست و مسئولان دیگری مثل پدافند غیرعامل تشکیل می‌شود تا ضمن بررسی گزارشات تهیه شده راهکارها و پیشنهادات بیشتر حول عملیاتی شدن و اجرایی کردن این راهکارها برای خروج خوزستان از وضعیت فعلی اندیشیده و پیدا شود.

وی با بیان اینکه این جلسه با هماهنگی رئیس مجلس برای رسیدگی به موضوع حیاتی خوزستان برگزار می‌شود، گفت: اعضای کمیسیون انرژی به همراه اعضای مجمع نمایندگان خوزستان نیز در روز پنج‌شنبه سفری به استان خوزستان خواهند داشت.

حسنوند با بیان اینکه پیش از این نیز اعضای مجمع نمایندگان خوزستان و روسای کمیسیون‌های انرژی و کشاورزی نیز جلساتی با رئیس مجلس برگزار کردند، گفت: تمام این جلسات حول عزم جدی مجلس برای حل مشکل خوزستان است. امیدواریم دولت نیز اقداماتش را برای حل مشکلات تسریع ببخشد و در حد مصوبات و پیشنهادات نباشد.

وی در پایان گفت که در جلسه با رئیس مجلس در موضوعات دیگری همچون پیگیری برخی مصوبات، تأمین برخی نیازهای بودجه‌ای و اعتبارات و اجرای اقدامات کوتاه‌مدت نیز بحث و بررسی صورت گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار