جهانگیری: خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان با قوت ادامه پیدا کند؛ آمادگی دولت برای جبران خسارات مردم و کشاورزان

تاریخ انتشار: شنبه 17 فروردین 1398 | 07:58 ق.ظ
جهانگیری: خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان با قوت ادامه پیدا کند؛ آمادگی دولت برای جبران خسارات مردم و کشاورزان زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون اول رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار خوزستان آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده و نحوه امداد‌رسانی به سیل‌زدگان را مورد بررسی قرار داد و تأکید کرد: دولت برای پرداخت خسارت سیل‌زدگان آمادگی کامل دارد. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم، معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان آخرین وضعیت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون اول رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار خوزستان آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده و نحوه امداد‌رسانی به سیل‌زدگان را مورد بررسی قرار داد و تأکید کرد: دولت برای پرداخت خسارت سیل‌زدگان آمادگی کامل دارد.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم، معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده و نحوه امداد‌رسانی به سیل‌زدگان را مورد بررسی قرار داد.

اسحاق جهانگیری در این تماس بر اجرای تصمیمات اتخاذشده در ستاد مدیریت بحران‌ استان خوزستان تأکید کرد و آن را راهی برای کاهش خسارت‌ها دانست.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی‌ها تأکید کرد تمامی دستگاه‌های اجرایی، امدادی و مردمی باید با هم هماهنگ باشند تا کار به‌نحو مناسب‌تر انجام شود

معاون اول رئیس جمهور به پیش‌بینی‌های جدید سازمان هواشناسی کشور نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت سامانه جدید بارشی در کشور ضرورت آمادگی بیش از پیش هموطنان و دستگاه‌های مسئول برای مقابله با حوادث احتمالی را بیشتر کرده است.

وی از استاندار و تمامی مدیران خواست به تلاش بی‌وقفه خود برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع موانع ادامه دهند.

در این تماس تلفنی معاون اول رئیس جمهور بار دیگر بر آمادگی کامل دولت برای جبران خسارات ناشی از سیل‌های اخیر تأکید کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار