گزارش شهردار اهواز از اقدامات دهه فجر

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 بهمن 1397 | 14:40 ب.ظ
گزارش شهردار اهواز از اقدامات دهه فجر زمان مطالعه: ۲ دقیقه   شهردار اهواز در جلسه شورای هماهنگی برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن گزارشی اجمالی از اقدامات انجام شده در این خصوص ارائه داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، در این جلسه که با حضور استاندار خوزستان و مدیران استانی و شهری تشکیل شد منصور کتانباف ضمن گرامیداشت دهه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

  شهردار اهواز در جلسه شورای هماهنگی برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن گزارشی اجمالی از اقدامات انجام شده در این خصوص ارائه داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، در این جلسه که با حضور استاندار خوزستان و مدیران استانی و شهری تشکیل شد منصور کتانباف ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: نظر به اهمیت موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهرداری اهواز مصمم به اجرای هر چه باشکوهتر برنامه‌های این ایام است.

شهردار اهواز ادامه داد: قبل از شروع دهه فجر، جلسات هماهنگی متعددی از جمله دو جلسه شورای اداری با حضور همه معاونین و مدیران برگزار و تقسیم کار لازم انجام شد و با توجه به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر تصمیم گرفتیم برنامه های متناسب با حال و هوای این دو مناسبت مهم برگزار کنیم.

کتانباف افزود: امسال ۴۰۰ برنامه در زمینه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی پیش‌بینی شده که در مناطق ۸ گانه شهر اهواز در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار چهار همایش پیاده روی خانوادگی در نقاط مختلف شهر با شرکت گسترده شهروندان و همراهی نیروی انتظامی برگزار شد.

شهردار اهواز افزود: همچنین اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نیز فضاسازی ها و تبلیغات محیطی گسترده ای در سطح شهر انجام داده و امسال تلاش شد که پرچم جمهوری اسلامی محور بوده و کلیه نقش ها در کنار پرچم قرار گیرد.

کتانباف با تاکید بر ضرورت حضور همه جانبه در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه اذعان کرد: شهرداری اهواز امسال نیز همچون سالهای گذشته با تمام توان در صحنه بوده و برنامه های متنوعی را به مناسبت این روز اجرا می کند.

کتانباف در پایان گفت: شهرداری اهواز علیرغم تمام تنگناهای مالی خود، به دلیل اهمیت بالای دهه فجر و نیز ایام فاطمیه همچون گذشته پای کارآمد چرا که هرچه داریم از انقلاب و اسلام است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار