شهردار اهواز: ساحل سازی شرقی کارون با احداث شهربازی ربیع به پایان می رسد

تاریخ انتشار: شنبه 6 بهمن 1397 | 13:49 ب.ظ
شهردار اهواز: ساحل سازی شرقی کارون با احداث شهربازی ربیع به پایان می رسد زمان مطالعه: ۲ دقیقه    شهردار اهواز در بازدید از توسعه پارک ربیع اعلام کرد: ساحل سازی شرقی رودخانه کارون در محدوده اهواز با احداث شهربازی مدرن ربیع تا پایان این دوره مدیریت شهری به پایان می رسد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، منصور کتانباف با اشاره به جزییات پروژه ساحل سازی اذعان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

   شهردار اهواز در بازدید از توسعه پارک ربیع اعلام کرد: ساحل سازی شرقی رودخانه کارون در محدوده اهواز با احداث شهربازی مدرن ربیع تا پایان این دوره مدیریت شهری به پایان می رسد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، منصور کتانباف با اشاره به جزییات پروژه ساحل سازی اذعان کرد: طرح توسعه پارک ربیع در حریم بستر رودخانه کارون با هدف حفاظت از حریم رودخانه و جلوگیری از تصرفات و ایجاد و توسعه فضای سبز و ایجاد فرصت تفریح و تفرج برای مردم اهواز با پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصد در حال انجام است.

وی افزود: این ساحل سازی شامل ایجاد فضای سبز، روشنایی، مبلمان شهری و…است.

شهردار اهواز به احداث شهربازی ربیع در این پارک اشاره کرد و گفت: در این پارک شهربازی با استاندارد یک شهربازی کلانشهر به مساحت ۵ هکتار توسط بخش خصوصی با دارا بودن جدیدترین و بهترین وسایل بازی ایجاد می شود که هم اکنون در آستانه برگزاری فراخوان این پروژه هستیم و انشالله تا پایان این دوره مدیریت شهری این پارک به مردم اهواز تقدیم می شود.

کتانباف به جنبه های ترافیکی پروژه ی ساحل سازی نیز اشاره کرد و گفت: از محدوده خیابان فاطمی زاده تا پل ششم (محدوده شهرستان کارون) مسیر پر ترددی است که در یک باند جریان دارد و با تبدیل این مسیر به دوباند به طول ۱/۵  کیلومتر در تردد وسایل نقلیه تسهیل می شود.

شهردار اهواز در پایان یادآور شد: با بهره برداری کامل از این پروژه و ۱۴ کیلومتر ساحل سازی از  ورودی شیبان تا پل نهم، رانندگان می توانند از ورودی اهواز از شیبان تا شهرستان کارون  را بدون نیاز به ورود به اتوبان های اصلی و شلوغ پاسداران و آیت اله بهبهانی از طریق ساحل طی کنند.

گفتنی است در این بازدید عالیپور معاون خدمات شهری، فلسفی زاده مدیر منطقه یک، دغاغله مدیر منطقه دو، خدامرادی مدیر منطقه هشت، امیری فرد مدیرعامل سازمان پارکها و حاتمی مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز کتانباف را همراهی کردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار