شهردار اهواز: باید قبل از هر کس خودمان عملکردمان را ارزیابی کنیم

تاریخ انتشار: شنبه 22 دی 1397 | 18:44 ب.ظ
شهردار اهواز: باید قبل از هر کس خودمان عملکردمان را ارزیابی کنیم زمان مطالعه: ۳ دقیقه    شهردار اهواز در اولین همایش ارزیابی نگهداشت شهر اهواز خطاب به معاونین و مدیران و پرسنل شهرداری تاکید کرد: باید قبل از هر کس خودمان عملکردمان را ارزیابی کنیم و به خودمان تذکرداده  و تلنگر بزنیم. به گزارش نخبگان و به نقل از  سایت شهرداری اهواز، در این همایش که عالیپور معاون خدمات شهری، […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

   شهردار اهواز در اولین همایش ارزیابی نگهداشت شهر اهواز خطاب به معاونین و مدیران و پرسنل شهرداری تاکید کرد: باید قبل از هر کس خودمان عملکردمان را ارزیابی کنیم و به خودمان تذکرداده  و تلنگر بزنیم.

به گزارش نخبگان و به نقل از  سایت شهرداری اهواز، در این همایش که عالیپور معاون خدمات شهری، مدیران مناطق هشتگانه و مدیران سازمان های زیباسازی، پسماند و مدیر سامانه ۱۳۷ نیز حضور داشتند، منصور کتانباف در مقدمه ای بیان کرد: از دو هفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های داخلی و خارجی در نقاط مختلف کشور شروع شد، تلاش های تجزیه طلبانه در نقاط مختلف کشور(در حالیکه شاه ملعون مدعی بود  نظام پهلوی یکپارچگی کشور را حفظ کرده و در صورت رفتن وی، ایران، ایرانستان و تجزیه می شود) موج ترورهای کور مسئولین و مردم عادی(چند هزار ترور)، بمب گذاری ها، کودتا و در نهایت جنگ تحمیلی که مدعی بودند با ضربه ای تمام کننده ظرف مدت سه روز ایران را فتح می کنند که با عنایت حضرت حق، تدابیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس و پایمردی مردم این نهضت را نگه داشت.

وی افزود: نهضتی که به پیش بینی حضرت امام سرانجام روزی به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) می افتد. همان گونه که حضرت امام در آستانه پیروزی انقلاب دستور دادند که هیچ کس در خانه نماند و بعدها حقانیت سخن امام مشخص شد، زیرا که نقشه داشتند نهضت اسلامی را نابود و شاه را برگردانند. این پیش بینی ها و همچنین پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، براساس روایات معصومین و بنا به اتصال این بزرگواران به عالم غیب است و انشاله محقق می شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: حال باید دید که جایگاه ما در مسیر انقلاب اسلامی کجاست؟ آیا برای این مردمی که همه گونه پای نظام و انقلاب ایستاده اند به خوبی خدمات می دهیم؟

کتانباف شهرداری ها را پیشانی حکومت دانست و گفت: شهرداری ها بیشترین ارتباط را با مردم دارند. پس باید با خدمت رسانی مناسب و عمل به وظایف خود، جلوی نارضایتی را گرفته و بهانه ای به دست دشمنان ندهند. پس می بینید که ما چه مسئولیت خطیری برعهده داریم.

شهردار اهواز با تشکر از معاونت خدمات شهری بابت برپایی همایش ارزیابی نگهداشت شهر اهواز اظهار کرد: برگزاری این گونه همایش ها و جلسات در طول سال در بازه های زمانی مختلف باید امری روتین باشد که عملکردها بررسی و نقاط ضعف و قوت مشخص شود. باید قبل از هر کس خودمان عملکردمان را ارزیابی کنیم و به خودمان تذکر و تلنگر بزنیم. اما آنچه مهم است این است که باید از دل این همایش ها و جلسات، خروجی و تغییر مثبت اتفاق بیافتد.

کتانباف با طرح برخی نواقص ادامه داد: نباید کسی از بیان ضعف ها ناراحت شود. بیان کاستی ها و انتقادات به معنای نادیده گرفتن زحمات انجام شده نیست، بلکه در راستای افزایس کیفیت خدمات است. بهرحال باید پذیرفت که با وجود روند رو به رشد فعلی، با وضعیت مطلوب فاصله داریم. انشاله که بتوانیم با خدمت خالصانه، مخلصانه و بی منت سرباز خوبی برای نظام باشیم.

شهردار اهواز با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از بهار گفت: فاصله کمی تا نوروز باقی مانده، ستاد استقبال از بهار تشکیل شده، لازم است همه مدیران و پرسنل برنامه های خود را آماده کنند و کوشش و تلاش خود را چند برابر کنند.

کتانباف با تاکید بر اینکه شهروندان باید در مقاطع مختلف و گرفتاریها مدیران و کارکنان شهرداری را در کنار خود ببینند، اذعان کرد: اگر شهروندان احساس کنند که کارکنان شهرداری در صحنه هستند و همه تلاش خود را انجام می دهند، حس اعتماد و مشارکت آنها بیشتر می شود و همین حس مشارکت باعث رفع عقب ماندگی ها و تحول در شهر می شود.

گفتنی است در این همایش عالیپور معاون خدمات شهری، فرجی مدیرسامانه ۱۳۷ و بنی تمیم معاون سازمان پارکها و فضای سبز در سخنانی نتیجه ارزیابی های انجام شده از مناطق هشتگانه و نیز وضعیت رسیدگی به درخواستهای مردمی و برنامه های در پیش رو را تشریح کردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار