دبیرخانه تلفیقی نفت و استانداری خوزستان تشکیل می شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 دی 1397 | 17:30 ب.ظ
دبیرخانه تلفیقی نفت و استانداری خوزستان تشکیل می شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان با بیان اینکه دبیرخانه تلفیقی برنامه ریزی نفت و استانداری خوزستان تشکیل می شود گفت:در این دبیرخانه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و معاونت اقتصادی استانداری خوزستان برای توسعه و پیشرفت استان همکاری و مشارکت دارند. به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در نشستی که با حضور معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان با بیان اینکه دبیرخانه تلفیقی برنامه ریزی نفت و استانداری خوزستان تشکیل می شود گفت:در این دبیرخانه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و معاونت اقتصادی استانداری خوزستان برای توسعه و پیشرفت استان همکاری و مشارکت دارند.

به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در نشستی که با حضور معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نفت و گاز اروندان در محل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اهواز برگزار شد بیان کرد: نظام برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب باید با نظام برنامه ریزی توسعه خوزستان هماهنگی بیشتری داشته باشد.

وی گفت: با راه اندازی دبیرخانه تلفیقی برنامه ریزی نفت و معاونت اقتصادی شیوه های تاثیرگذاری برنامه عملیاتی مناطق نفتخیز و مسایل توسعه ای خوزستان در زمینه های صنایع پایین دستی نفت، حمایت عملی از مدل اجرایی «منطقه فناوری انرژی خوزستان»، شرکت های ساخت و تولید قطعات و فناوری نفتی، ارتباط دانشگاه های خوزستان با نفت و توسعه فناوری استان،بیکاری، پروژه های مسئولیت اجتماعی بررسی، پایش و رصد می شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نفت و گاز اروندان بر اساس ظرفیت موجود در منطقه تمرکز فعالیت خود را بر توسعه اقتصاد محلی گذاشته و سازوکار مناسبی (مانند ارزیابی سازندگان و پیمانکاران، شیوه اجرایی برای واگذاری پروژه ها، نحوه تخصیص منابع مالی و…) برای این منظور فراهم کرده اند که با اهداف و سیاست های کلان خوزستان و نیز سیاست های اقتصاد مقاومتی همخوانی دارد و نیاز به حمایت بیشتر آنهاست.

وی گفت: بر اساس مصوبه وزارت نفت موضوع تدوین و توزیع و نظارت بر برنامه ها و پروژه های مسئولیت اجتماعی نفت در اختیار شورای برنامه ریزی خوزستان قرار داده شود.

این نشست ماهیانه تشکیل و دبیرخانه معاونت اقتصادی و نفت، مسایل و مشکلات راهبردی نفت و معاونت اقتصادی توسط گروه های کارشناسی بررسی و در جلسه ،مطرح و تصمیم گیری لازم برای حمایت و تقویت از توسعه خوزستان به عمل می آید./ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار